Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Tar med oss alle små milepæler og gleder oss over et bankende hjerte!
Måtte spiren fortsette å vokse
Ååå dette var fantastiske nyheter Gratulerer så mye, nyt den fantastiske beskjedenHadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Fantastisk å høre! Måtte spiren fortsette å vokse og utvikle segHadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Fantastisk! For en lettelseHadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Åh så fantastisk hurraHadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag
Hurra, fantastisk! For en lettelse det må være Så glad på deres vegne
Ååh herregud så fantastisk gratulerer så mye med et bankende friskt hjerte så glad på dine og deres vegne!!Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag