Fortsatt kvalm?

Her også har det vært mye bedre fra uke 15. fremdeles kvalm i løpet av en dag, men noe helt annet. Håper det blir sånn for dere også :)
 
Fortsatt kvalm, men mye bedre enn før. Kaster opp av og til. 12 uker i morgen. Nå må det jo gi seg snart...
 
Kastet opp igjen i går, 13+4. Håpet først på bedring i uke 12, så 13… nå krysser jeg fingrene for uke 15, som jeg har hørt flere si. Ellers blir det et LANGT svangerskap med denne kvalmen.
 
Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp i blant, 15+3. Bedret seg veldig siden den værste perioden. Men denne uken har jeg begynt å jobbe noen få prosenter og merker at formen faller når jeg blir sliten. Likevel godt for psyken å få noen timer med jobb i uka.
 
14+2 og fortsatt veldig kvalm, tar jeg ikke medisiner så er det rett på sykehuset. Går på zofran men tar ikke alt 100%, så er likevel i dårlig form. Veldig lei.
 
Kvalmen lever i bestw velgående her fortsatt. Varierende fra dag til dag. Kaster opp av og til. Håper det snart gir seg
 
Jeg er fortsatt kvalm nå og da. Uke 14 i morgen, men ikke som det var fra 6-12
 
Fortsatt litt kvalm og kaster opp 1-2 ganger daglig. Er i uke 13 og trodde jo det skulle gå over nå, men neida...
 
15+1 og fremdeles kvalm hver dag, et lite hakk bedre matlyst! Kaster opp ca hver 3 dag så det er også en bedring
 
Er 17ish på vei, og det slår ikke feil at jeg blir kvalm hver gang jeg åpner en av gravidappene :hilarious:
 
Back
Topp