Fortsatt kvalm?

Bailey

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Er her andre som fortsatt spyr? Alle har sagt til meg «etter uke 12 så blir du fin igjen», og her sitter jeg i uke 13+2 og spyr daglig.. :wtf: Det rare er at jeg er egentligikke så kvalm, men hver kveld jeg går på badet så spyr jeg, nesten uten unntak.(og noen ganger om morgenen). Er det noen av dere andre mars-terminere som fortsatt sliter med oppkast og kvalme ?:yuck:
 
Jeg er fortsatt veldig kvalm, har lest det er vanlig til uke 14-16 (husker ikke hvor).
 
Jeg er 12+3 i dag og er ikke spesielt kvalm, men jeg brekker meg mange ganger daglig, har ingen matlyst og kaster opp ca annahver dag.. jeg håper også det plutselig skal bli bedre
 
På nhi står det om svangerskapskvalme « I perioden mellom uke 12 til uke 15 forsvinner plagene helt hos de fleste.» Så satser på det gir seg snart :)
 
Da får vi satse på at det er rett rundt hjørnet! Jeg har hatt noen spyopplevelser de siste ukene som jeg aldri trodde jeg skulle oppleve! Som da jeg på vei til jobb stoppa og spydde 6 ganger, og spydde så kraftig at det kom ut av nesa :dead: håper dette snart bare er minner:oops:
 
Da får vi satse på at det er rett rundt hjørnet! Jeg har hatt noen spyopplevelser de siste ukene som jeg aldri trodde jeg skulle oppleve! Som da jeg på vei til jobb stoppa og spydde 6 ganger, og spydde så kraftig at det kom ut av nesa :dead: håper dette snart bare er minner:oops:
Nesa er det ekleste jeg prøvde også, kom ting i retur fra nesa igjen lenge etterpå. Æsj... Men spyingen går over, da jeg kom i uke 12 ble jeg betraktelig bedre. Har ikke spydd siden Tirsdag nå.
 
Da får vi satse på at det er rett rundt hjørnet! Jeg har hatt noen spyopplevelser de siste ukene som jeg aldri trodde jeg skulle oppleve! Som da jeg på vei til jobb stoppa og spydde 6 ganger, og spydde så kraftig at det kom ut av nesa :dead: håper dette snart bare er minner:oops:
Så «godt» å høre at andre også spyr ut nesa hehe jeg trodde der bare var meg, bortsett fra at hos meg kommer det ut nesa først alltid..
 
Jeg er også helt forferdelig dårlig enda, uke 14 i dag. Kaster opp hele tiden. Er helt utmatt fordi jeg har ingen enerig. Så jeg krysser virkelig fingrene for at uke 15 gir seg..
 
Sist varte det til uke 16. Denne gangen gav det seg på 14+3. Var kjempe dårlig frem til da!
 
Jeg var veldig redd dette skulle skje med meg, min mor spydde gjennom hele svangerskapet. Så det er desverre ingen garanti for at det går over, men det gjør jo det for de aller fleste.
 
Jeg var veldig redd dette skulle skje med meg, min mor spydde gjennom hele svangerskapet. Så det er desverre ingen garanti for at det går over, men det gjør jo det for de aller fleste.
 
Er i uke 15 og har merket bedring de siste dagene, men vært mye dårlig med oppkast etter uke 12 også.
 
Jeg spyr ikke, men brekker meg veldig mye når jeg er sliten. Så det blir ofte på ettermiddagstid og på jobb når det er mye som skjer der.
Er rundt 15 uker
 
Jeg er 15+1 og har kastet opp daglig siden kanskje uke 5? Sliter heldigvis ikke med overhengende kvalme, den kommer heller veldig raskt om morgenen og går over så snart jeg har kastet opp. Hadde likevel vært fint om den ble borte snart.
 
Jeg er 15+1 og har kastet opp daglig siden kanskje uke 5? Sliter heldigvis ikke med overhengende kvalme, den kommer heller veldig raskt om morgenen og går over så snart jeg har kastet opp. Hadde likevel vært fint om den ble borte snart.
Huff, høres ut som meg, bare at jeg ikke blir så kvalm, jeg bare kjenner at jeg kommer til å begynne å brekke meg. Veldig rart. Jeg håper vi slipper dette slitet snart, det tar veldig på
 
Fortsatt veldig kvalm og kaster opp innimellom. Er 13+4. Håper det går over snart, sist svangerskap var jeg ikke like kvalm og kastet aldri opp.
 
Uke 13+0 her, er fortsatt kvalm mesteparten av tiden og tar kvalmestillende. Uten det hadde jeg ikke sovet mer enn 3-4 timer totalt og kasta opp en litt. Håååper det går over snart, er slitsomt å være kvalm og sliten hele tiden. Har fått høre mange ganger at 2. trimester skal være mye bedre, så blir skuffa om det ikke er det.
 
Uke 13+0 her, er fortsatt kvalm mesteparten av tiden og tar kvalmestillende. Uten det hadde jeg ikke sovet mer enn 3-4 timer totalt og kasta opp en litt. Håååper det går over snart, er slitsomt å være kvalm og sliten hele tiden. Har fått høre mange ganger at 2. trimester skal være mye bedre, så blir skuffa om det ikke er det.
Stakkar deg, du høres virkelig plaget ut. Jeg sliter fortsatt med oppkast, men lite med kvalme nå. Er 14+2 i dag, så jeg er foreløpig litt skuffet over alle som har sagt "det går straks over nå", kutt ut. Jeg spyr fortsatt daglig, og i går spiste jeg middag klokka 20, og 22.30 kom hele fiskegratengen opp igjen. Jeg spydde og spydde og spydde, og satt nesten og gråt på badegulvet fordi jeg er så lei av å spy. Vi "feirer" 9 uker med daglig spying på denne tiden :sour:
 
Back
Topp