Fortsatt kvalm?

18 + 0 fortsatt kvalm. Ble nesten innlagt forrige uke. Hadde fine dager fra tirsdag til i går, kasta opp på kvelden i går, og nå på morningen. Er sååå leeeei
 
18 + 0 fortsatt kvalm. Ble nesten innlagt forrige uke. Hadde fine dager fra tirsdag til i går, kasta opp på kvelden i går, og nå på morningen. Er sååå leeeei
Jeg og…. Legen syns jeg virker dehydrert. Har fått kvalmestillende. Hjalp veldig mye først, men ikke så mye nå lenger.
 
Trodde kvalmen var over men hadde en episode med kvalme og oppkast i går kveld. 15 uker nå liksom.
 
Trodde kvalmen var over men hadde en episode med kvalme og oppkast i går kveld. 15 uker nå liksom.
Samme her! Jeg spydde forrige uke og måtte stå opp i gryotta i dag for å spy og med en gang jeg beveger meg på jobb begynte jeg å brekke meg. Hva skjer? :(
 
Jeg kastet også opp i helga, 16+3. Heldigvis virker det som at det bare var et engangstilfelle, men ble redd for å falle tilbake til sånn det var i første trimester. Krysser fingrene for at alle føler seg bedre fremover! :love2
 
Tror jeg er over den daglige kvalmen, men får fortsatt ikke til å pusse tennene uten å brekke meg (og kaste opp litt 50% av gangene) :dead:
Og sliter enda med situasjonskvalme rett etter mat, ved sterke lukter, bøyer meg for mye osv...
 
Tror jeg er over den daglige kvalmen, men får fortsatt ikke til å pusse tennene uten å brekke meg (og kaste opp litt 50% av gangene) :dead:
Og sliter enda med situasjonskvalme rett etter mat, ved sterke lukter, bøyer meg for mye osv...
Her og! Må pusse tenner før jeg spiser, for da kaster jeg hvertfall ikke opp maten :hilarious:
 
Fremdeles kvalm, men på en helt annen måte.
Tidligere var jeg kronisk småkvalm hele tiden, nå får jeg mer «anfall» med en ekkel kvalme der jeg må finne nærmeste pose tilfelle jeg spyr. Så stressa for at det skal skje offentlig, men har gått greit enda
 
Uke 19 her, fortsatt kvalm og tar medisin….
 
Fortsatt mye kvalm, men bruker Zofran som hindrer oppkast. Ikke spydd på to uker. Fått beskjed om at de fleste som fortsatt spyr og er dårlig etter uke 12 blir bedre innen uke 22 så jeg krysser fingrene for at alt tar slutt om to uker :D
 
Uke 21, og kan endelig spise og leve mer som normalt.

Men nå har bekkenet begynt å krangle :banghead:
 
Jeg blir kvalm når jeg får blodtrykksfall. Kaster ofte opp da.
 
Back
Topp