18 + 0 fortsatt kvalm. Ble nesten innlagt forrige uke. Hadde fine dager fra tirsdag til i går, kasta opp på kvelden i går, og nå på morningen. Er sååå leeeei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og…. Legen syns jeg virker dehydrert. Har fått kvalmestillende. Hjalp veldig mye først, men ikke så mye nå lenger.18 + 0 fortsatt kvalm. Ble nesten innlagt forrige uke. Hadde fine dager fra tirsdag til i går, kasta opp på kvelden i går, og nå på morningen. Er sååå leeeei
Samme her! Jeg spydde forrige uke og måtte stå opp i gryotta i dag for å spy og med en gang jeg beveger meg på jobb begynte jeg å brekke meg. Hva skjer?Trodde kvalmen var over men hadde en episode med kvalme og oppkast i går kveld. 15 uker nå liksom.
Her og! Må pusse tenner før jeg spiser, for da kaster jeg hvertfall ikke opp matenTror jeg er over den daglige kvalmen, men får fortsatt ikke til å pusse tennene uten å brekke meg (og kaste opp litt 50% av gangene)
Og sliter enda med situasjonskvalme rett etter mat, ved sterke lukter, bøyer meg for mye osv...