Fortelle om spiren

Vi har holdt på med å pusse opp gjesterommet. Da testen viste gravid kjøpte vi inn en sprinkelseng og spurte familien som var på besøk om de ville komme å se på det nyoppussa rommet. De fikk seg en god overraskelse når de kom inn i det nye rommet med sprinkelseng i :smiley-bounce012
Sååå koselig!! FOR en overraskelse :cheers
 
Har fortalt det til min søster og ei venninne. :) Med vår første fortalte vi det omtrent da vi var så langt som nå (6+5). Med nr. 2 visste våre nærmeste etter 12 uker, men ikke noe offisielt før jeg var 5 mnd. Denne gangen vet jeg ikke hva jeg vil :wacky:
 
Så koselig :Heartred Hvor langt er du på veg?
Bare 5 uker. Men er 4.gang jeg er gravid. Med de to første sa vi det hhv 4 og 9 uker på vei, 3.gang jeg var gravid klarte vi å holde det hemmelig, heeelt til vi fant ut at det var MA i uke 11. Så tenker at de aller nærmeste kan få vite det selv om det fortsatt er veldig veldig tidlig.
 
Bare 5 uker. Men er 4.gang jeg er gravid. Med de to første sa vi det hhv 4 og 9 uker på vei, 3.gang jeg var gravid klarte vi å holde det hemmelig, heeelt til vi fant ut at det var MA i uke 11. Så tenker at de aller nærmeste kan få vite det selv om det fortsatt er veldig veldig tidlig.
Høres veldig fint ut :Heartred Hvordan fant dere ut at det var MA? Er min største frykt nå :sorry:
 
Høres veldig fint ut :Heartred Hvordan fant dere ut at det var MA? Er min største frykt nå :sorry:
Vi var på privat TUL, «bare for moro skyld» Som vi har vært med de to første. Ingen symptomer på forhånd. Skikkelig kjip opplevelse, og vet jeg kommer til å være SÅ nervøs når vi skal på TUL denne gangen
 
Noen som har planlagt hvordan dere skal fortelle det til familie og venner? Eller hvordan/om dere skal offentliggjøre på sosiale medier? :) Og er det noen som vet om noen søte storebror/storesøster gensere/tskjorter? Hver gang jeg finner en jeg liker, har de ikke størrelsen :hilarious:

Vi var gravid med en marsspire, og delte nyheten med mine foreldre når vi var 8+2. Var på ferie sammen og jeg var jo så dårlig, og vi hadde sett ett bankende hjerte 8+0. ❤ Hadde på forhånd kjøpt noen nydelige krus med blomstermotiv på, men akkurat med så perfekt avstand på blomstrene at det var god plass til å skrive "mormor, est. 2021" og likt for morfar på med porselenstusj. Og brant de så i ovnen. Sa at vi måtte fortelle de noe viktig og at de sikkert trengte noe å drikke til, og serverte te og kaffe i hver sin kopp. Tok jo litt tid før se fant det for godt å lese på koppene da, der se satt nervøse og ventet på denne tingen vi måtte fortelle :hilarious:

Vi mistet jo den spiren, og tror nok at vi bare sier det rett ut denne gangen. Mens svigers vet ikke om den vi mistet, så vi planlegger å dele det på en koselig måte der. Har kjøpt en t-skjorte til svigerfar hvor det står noe ala "hvis bestefar ikke kan fikse det kan det ikke fikses", perfekt til han ❤

Som nevnt over her har etsy mye lekkert, og mye fine bodyer og slikt så det må du sjekke ut! Vurderer selv å bestille en av disse tskjortene til å bruke på jobb når tiden er der. Er så morsom den første her, har nemlig veeeldig nysgjerrige kollegaer som stadig spør når jeg skal ha barn, så ett lite stikk der altså:p


Screenshot_20201010-002315_Etsy.jpg
Screenshot_20201010-002335_Etsy.jpg
 
Vi var gravid med en marsspire, og delte nyheten med mine foreldre når vi var 8+2. Var på ferie sammen og jeg var jo så dårlig, og vi hadde sett ett bankende hjerte 8+0. ❤ Hadde på forhånd kjøpt noen nydelige krus med blomstermotiv på, men akkurat med så perfekt avstand på blomstrene at det var god plass til å skrive "mormor, est. 2021" og likt for morfar på med porselenstusj. Og brant de så i ovnen. Sa at vi måtte fortelle de noe viktig og at de sikkert trengte noe å drikke til, og serverte te og kaffe i hver sin kopp. Tok jo litt tid før se fant det for godt å lese på koppene da, der se satt nervøse og ventet på denne tingen vi måtte fortelle :hilarious:

Vi mistet jo den spiren, og tror nok at vi bare sier det rett ut denne gangen. Mens svigers vet ikke om den vi mistet, så vi planlegger å dele det på en koselig måte der. Har kjøpt en t-skjorte til svigerfar hvor det står noe ala "hvis bestefar ikke kan fikse det kan det ikke fikses", perfekt til han ❤

Som nevnt over her har etsy mye lekkert, og mye fine bodyer og slikt så det må du sjekke ut! Vurderer selv å bestille en av disse tskjortene til å bruke på jobb når tiden er der. Er så morsom den første her, har nemlig veeeldig nysgjerrige kollegaer som stadig spør når jeg skal ha barn, så ett lite stikk der altså:p


Vis vedlegget 337799
Vis vedlegget 337800
Så trist å høre! Men veldig koselig at dere har klart det igjen :Heartred Hahah, så gøy! Tusen takk for mange fine tips :D Jaaa, skal ta en nærmere titt på Etsy :)
 
Vi var på privat TUL, «bare for moro skyld» Som vi har vært med de to første. Ingen symptomer på forhånd. Skikkelig kjip opplevelse, og vet jeg kommer til å være SÅ nervøs når vi skal på TUL denne gangen
Det er fult forståelig! Må være veldig tungt for dere! Kjenner jeg gruer meg mer til UL dette svangerskapet selv. Med vår første så var jeg aldri bekymret for noe, og det var jo i grunn veldig deilig. Men etter å ha mistet to ganger tidligere i år (veldig tidlig da, men uansett) kjenner jeg at det har satt en stor demper på gleden, i hvertfall nå i starten :meh:
 
Last edited:
Bare samboer og bestevenninnen min :) kommer til å drøye lengst mulig til søsken og foreldrene :)
 
Jeg fant ut på lørdag at jeg var gravid, så jeg har ikke fortalt det til noen enda. Har litt vanskelig for å tro at det er sant:joyful: Vil på tidlig ul for å se før jeg sier noe. Krysser fingrene:love017
 
3 venner og svigermor, Svigerfamilie vet vi har vert igjennom prøverør så de får nok vite det de også snart
 
Her er det fremdeles ingen som vet, bortsett fra samboer ❤️ Har jo selvsagt lyst å rope det ut til nærmeste familie og venner, men tror jeg ønsker å vente til nærmere 12 uker :happy: Har lyst at 3-åringen skal fortelle selv at han skal bli storebror, men om han får vite det nå, kan hvem som helst til å få vite det :nailbiting: Han kan jo fort si det til kassedama i butikken, eller alle i bhg :laughing001
 
Vi var på privat TUL, «bare for moro skyld» Som vi har vært med de to første. Ingen symptomer på forhånd. Skikkelig kjip opplevelse, og vet jeg kommer til å være SÅ nervøs når vi skal på TUL denne gangen

Herregud kor trasi, d må ha vært helt grusomt:-(
Åsså uten nå forvarsel..
 
Di på jobb vet at vi holder på med ivf forsøk, å at æ skal ta blodprøve i neste uke, så da skal di få vite om det.. ellers tenke vi å informere andre om det etter uke 12.. får se om vi klare å håll åss til plan, eller om vi avsløre d tidligere:)
 
Vi har blitt enige om å holde det skjult fram til uke 12, pga tidligere MA og SA i uke 9. Skal på første TUL om 6 dager, og kommer til å bestille privat i uke 12 (dersom jeg ikke får flere på sykehuset). Vil være helt sikker før vi forteller noe :)
 
Har fortalt det til nærmeste familie, venter til uke 13-14 med å dele nyheten med resten av familien/ kollegaer og venner.
 
Back
Topp