Vi var gravid med en marsspire, og delte nyheten med mine foreldre når vi var 8+2. Var på ferie sammen og jeg var jo så dårlig, og vi hadde sett ett bankende hjerte 8+0. ❤ Hadde på forhånd kjøpt noen nydelige krus med blomstermotiv på, men akkurat med så perfekt avstand på blomstrene at det var god plass til å skrive "mormor, est. 2021" og likt for morfar på med porselenstusj. Og brant de så i ovnen. Sa at vi måtte fortelle de noe viktig og at de sikkert trengte noe å drikke til, og serverte te og kaffe i hver sin kopp. Tok jo litt tid før se fant det for godt å lese på koppene da, der se satt nervøse og ventet på denne tingen vi måtte fortelle

❤
Vi mistet jo den spiren, og tror nok at vi bare sier det rett ut denne gangen. Mens svigers vet ikke om den vi mistet, så vi planlegger å dele det på en koselig måte der. Har kjøpt en t-skjorte til svigerfar hvor det står noe ala "hvis bestefar ikke kan fikse det kan det ikke fikses", perfekt til han ❤
Som nevnt over her har etsy mye lekkert, og mye fine bodyer og slikt så det må du sjekke ut! Vurderer selv å bestille en av disse tskjortene til å bruke på jobb når tiden er der. Er så morsom den første her, har nemlig veeeldig nysgjerrige kollegaer som stadig spør når jeg skal ha barn, så ett lite stikk der altså
Vis vedlegget 337799
Vis vedlegget 337800