Fortelle om spiren

Ja, nesten alle venner, familie og kollegaer :) men det er jo litt andre omstendigheter denne gangen. De fleste vet at jeg har planlagt nr 2 alene med donor.
 
Vi har fortalt nærmeste familie og noen venner, men litt spesielt i og med at vi har gått gjennom IVF. Så det var mange som visste når testdato var!:hilarious:
 
Jeg har fortalt foreldrene og søsknene mine det. Og i helgen skal vi dele det med svigers. Venner tror jeg at jeg venter med til TUL i uke 8 :)
 
Har fortalt det til mine foreldre, nærmeste kollegaer+sjefen og mine 2 nærmeste venner.

Barnefar ville vente med å fortelle sine foreldre og det gjør meg ingenting (hysterisk og overbeskyttende svigermor) :bored: :laughing002
 
Vi har fortalt nærmeste familie og noen venner, men litt spesielt i og med at vi har gått gjennom IVF. Så det var mange som visste når testdato var!:hilarious:
Akkurat samme som meg :happy: Både familie, venner og endel kollegaer visste om forsøket og testdato, så det ble helt naturlig å fortelle om det lille mirakelet :Heartred
 
Fortalt noen venninner, og søster + svigersøster :)
Mamma og pappa får vite det i helgen, og svigers rett etter det:happy: Gleder meg sååå til å fortelle mamma og pappa:)
 
Har allerede prestert å si det til tre venninner :hilarious: de visste vi prøvde da, så de venta bare på det
 
Ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra samboer såklart :happy: Koser meg her på forumet (min lille hemmelige verden) enn sålenge :happy:
 
Har fortalt det til familie :happy: tenker det er greit at storfamilien alle vet. Dersom det skulle skje noe galt så vil jungeltelegrafen gå og jeg vil egentlig heller at alle vet hvorfor jeg er nedfor heller enn å late som alt er OK!

Men er viktig at det bare er folk som jungeltelegrafen vil nå, som vet det i starten. Vil ikke potensielt fortelle det om og om igjen om vi hadde mistet.
 
Samboer vet det, og tre gode venninner som vet at vi har prøvd en stund :Heartred Gleder oss masse til å fortelle det til resten av familien og venner. Men det blir ikke før vi er 12 uker ca. :)
 
Noen som har planlagt hvordan dere skal fortelle det til familie og venner? Eller hvordan/om dere skal offentliggjøre på sosiale medier? :) Og er det noen som vet om noen søte storebror/storesøster gensere/tskjorter? Hver gang jeg finner en jeg liker, har de ikke størrelsen :hilarious:
 
Fortalt det til min mor, men hun spurte faktisk. Så det på meg ellers tenker vi å fortelle svigers det også nå snart, vil ikke forskjellsbehandle min og hans side☺️
 
Noen som har planlagt hvordan dere skal fortelle det til familie og venner? Eller hvordan/om dere skal offentliggjøre på sosiale medier? :) Og er det noen som vet om noen søte storebror/storesøster gensere/tskjorter? Hver gang jeg finner en jeg liker, har de ikke størrelsen :hilarious:

Jeg har kjøpt t-skjorte til lillebror på snart 2 år på Etsy. Den er i posten nå og jeg gleder meg sikkelig til å få de. Ønsker å ta på han tskjorten når vi er innom en gang og se hvor lang tid det tar de å se det ;) Svigers er ikke så gode i Engelsk så det blir ekstra gøy XD
Ellers legger vi ikke noe ut på sosiale medier men kanskje jeg lager et julekort med litt humor for å si det til storfamilie som man ikke ser så ofte. Vil leke meg litt for min egen del også :)

Ikke fortalt til noen ennå og holder på hemmeligheten til starten av desember i planen
 
Noen som har planlagt hvordan dere skal fortelle det til familie og venner? Eller hvordan/om dere skal offentliggjøre på sosiale medier? :) Og er det noen som vet om noen søte storebror/storesøster gensere/tskjorter? Hver gang jeg finner en jeg liker, har de ikke størrelsen :hilarious:

Vi har holdt på med å pusse opp gjesterommet. Da testen viste gravid kjøpte vi inn en sprinkelseng og spurte familien som var på besøk om de ville komme å se på det nyoppussa rommet. De fikk seg en god overraskelse når de kom inn i det nye rommet med sprinkelseng i :smiley-bounce012
 
Jeg har kjøpt t-skjorte til lillebror på snart 2 år på Etsy. Den er i posten nå og jeg gleder meg sikkelig til å få de. Ønsker å ta på han tskjorten når vi er innom en gang og se hvor lang tid det tar de å se det ;) Svigers er ikke så gode i Engelsk så det blir ekstra gøy XD
Ellers legger vi ikke noe ut på sosiale medier men kanskje jeg lager et julekort med litt humor for å si det til storfamilie som man ikke ser så ofte. Vil leke meg litt for min egen del også :)

Ikke fortalt til noen ennå og holder på hemmeligheten til starten av desember i planen
Sååå koselig! Da skal jeg sjekke den siden :) Har tenkt litt på det med julekort selv, ser for meg det kan være kjempekoselig :love7 Til våre foreldre og søsken skal vi invitere på «julegløgg» første søndag i advent. Tenkte å bake en kake med skriften «sees i juni» og pynte kakebordet med litt babyklær, UL-bilder og litt sånn! Da er vi 12+1, men ser for meg at det kanskje blir utfordrende å skjule magen fram til da, så må egentlig ta det som det kommer, for jeg vil si det før noen spør :joyful:
 
Back
Topp