Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det også veldig fint vær idag så blir nok en tur ut til lekeplassen med snuppene etterpå Har vært lite ute i det siste fordi det har vært så voldsom vind i mange dager, og da blir elsdste jenta redd for at hun flyr vekk haha
*lille pingla mi det*
Idag skal svigers og min mor treffes for første gang!! vi har gjort tingene i en litt uordinær rekkefølge der vi startet med graviditeten Vært sammen i ca ett år nå så er jo ikke så allverdens lenge, men når fremtidig felles barnebarn er på vei så er kanskje ett treff på tide
Går nok greit så er ikke veldig nervøs, men litt er vel bare naturlig God søndag!
hehe ja vi har vært sammen i ca 6 år nå og foreldrene våres møttes ikke før en liten tur i fjord sommer *ler* Men nå skal det sis at vi bor i Troms, mine foreldre i Nord Trøndelag og hans i Akershus. Så det er jo ikke så rart at det ikke har vært så lett å orde i stand et møte.
Jeg sitter å gruer med til mårra dagen, skal ut å fly i lag med jobben... Skal vær samling med alle Sunkostkjedene i Norge. Gleder meg til samlingen, men tingen er d at jeg må fly 2 ganger på 1 dag, og eg har så syyyykt flyskrekk, d er sånn at jeg sitter og nesten griner på flyet! Det er så sykt pinlig, også blir jeg så trøtt av å vær så redd og... Går fint når jeg skal til syden, for da sitter du i et fly i 5 timer, lander 1 gang og tar av 1 gang, så er d enten 1-2 uker til du skal fly igjen... No er d frem og tilbake på 1 dag!! Off ja, så d er d jeg gjør på nett no... og biter negler
Hehe, godt å høre det er flere andre er litt treg, selvom 6 år kanskje er litt voldsomt. Men bedre sent enn aldri