Fortell en ting..

Du må gjerne ta den historien også!:P
Haha, egentlig ikke så spennende. Drakk om kapp med en kamerat. Falt på en oljeovn da jeg reiste meg opp. Spydde meg helt ned og måtte ringe mamma. Våknet opp flau dagen etterpå i undertøyet, hadde kastet opp i senga også. Armen var utrolig vond. Var mer flaut på legevakta:S Legen lo skikkelig av meg:p mamma ble faktisk ikke sint da, ble jo tatt for drikking;)

Haha, egentlig ikke så spennende. Drakk om kapp med en kamerat. Falt på en oljeovn da jeg reiste meg opp. Spydde meg helt ned og måtte ringe mamma. Våknet opp flau dagen etterpå i undertøyet, hadde kastet opp i senga også. Armen var utrolig vond. Var mer flaut på legevakta:S Legen lo skikkelig av meg:p mamma ble faktisk ikke sint da, ble jo tatt for drikking;)
Haha!:D Fort gjort når man er på en snurr!!
Bra mamma`n ikke ble sint i tillegg..armen var vel straff nok igrunn!:P

Haha!:D Fort gjort når man er på en snurr!!
Bra mamma`n ikke ble sint i tillegg..armen var vel straff nok igrunn!:P
Tror ho og syntes det;) ble gipset fra skuldra og ned og måtte gå med sånne gensere med en arm som var populært en stund:P

Jeg har en medfødt sykdom som 1 av 20.000 får. Den sykdommen gjør at jeg kan bøye mange av leddene mine feil vei ;) Hihi
Så når jeg er hos leger så må jeg alltid vise hva jeg kan for de alle er fascinert :)

Jeg har en medfødt sykdom som 1 av 20.000 får. Den sykdommen gjør at jeg kan bøye mange av leddene mine feil vei ;) Hihi
Så når jeg er hos leger så må jeg alltid vise hva jeg kan for de alle er fascinert :)
Fingerledd? Eller andre typer ledd også?
Beklager at jeg er nysgjerrig, men hva heter sykdommen?

Kan komme med noe litt koseligere ;) Er hellig overbevist om at alt overnaturlig stammer fra en sannhet. Da snakker vi altså om husnisser, tusser, troll, alver, ,engler og kanskje en vampyr eller to :oops::rolleyes: Hvis Martha ser engler så må det jo være sant :p

Hehe...er en kjedelig person!:P

Har en "tragisk" historie da:
Tok ekstypen på fersken i senga med venninna mi for endel år siden... :BangHead
Det var ikke spesielt kult..
Oiii!!! Det må være grusomt! Trur jeg hadde slått til begge to (o jeg er ikke typen som slost)

Jepp, knea mine er ikke så verst da, men de er over de også :p
Måtte google sykdommen siden jeg ikke kjenner til den fra før..:)
Og du stresser rundt med oppussing hjemme?! :confused:
Ikke rart du er sliten etter tunge løft og hardt arbeid!

Måtte google sykdommen siden jeg ikke kjenner til den fra før..:)
Og du stresser rundt med oppussing hjemme?! :confused:
Ikke rart du er sliten etter tunge løft og hardt arbeid!

Hihi.. Nei du sier noe. Jeg tar ikke veldig hensyn for jeg vil være som andre :) Så det straffer seg i blant ;)

Back
Topp