Fikk vel sjokk egentlig..Oiii!!! Det må være grusomt! Trur jeg hadde slått til begge to (o jeg er ikke typen som slost)

Klarte bare å hyle ut noen velvalgte gloser før jeg løp ut..
Det ble slutt med typen (sjokk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vel sjokk egentlig..Oiii!!! Det må være grusomt! Trur jeg hadde slått til begge to (o jeg er ikke typen som slost)

Viktig å sette helsa først:/Hihi.. Nei du sier noe. Jeg tar ikke veldig hensyn for jeg vil være som andreSå det straffer seg i blant
![]()
Hehe...er en kjedelig person!
Har en "tragisk" historie da:
Tok ekstypen på fersken i senga med venninna mi for endel år siden...
Det var ikke spesielt kult..
Huff! For en drittsekk. Og dårlig venninne!!! Slikt skal være unødvendig!Fikk vel sjokk egentlig..
Klarte bare å hyle ut noen velvalgte gloser før jeg løp ut..
Det ble slutt med typen (sjokk!) og "venninnen" har jeg kuttet all kontakt med..
![]()
Nå skjønner jeg at jeg ikke skal klage på mine hypermobile ledd iallefall. Er garantert ikke så myk som deg. Ikke rart du har mye smerter. Synes det er utrolig at du er så positiv som jeg har inntrykk av at du erJeg har en medfødt sykdom som 1 av 20.000 får. Den sykdommen gjør at jeg kan bøye mange av leddene mine feil veiHihi
Så når jeg er hos leger så må jeg alltid vise hva jeg kan for de alle er fascinert![]()
Uff...du må ta vare på deg selv! Hilsen mamma-RonjaR!Hihi.. Nei du sier noe. Jeg tar ikke veldig hensyn for jeg vil være som andreSå det straffer seg i blant
![]()
Jepp, bare søppel! Trenger ikke slike mennesker i livet mitt!Huff! For en drittsekk. Og dårlig venninne!!! Slikt skal være unødvendig!
Ånei:/ Ikke mye til venninne, eller kjæreste for den sakens skyld:/Hehe...er en kjedelig person!
Hehe.. Er ikke så lett å gjennomskueHihi, morsomt! En danner seg et bilde av personene her på bv, og det var ikke akkurat de banda jeg hadde tippet![]()
Viktig å sette helsa først:/
Nei, det er sikkert og vistJepp, bare søppel! Trenger ikke slike mennesker i livet mitt!![]()
Shit, det kan jeg tenke meg måtte vært ille:-( heldigvis fant ut ut av det om ikke annet!Hehe...er en kjedelig person!
Uff, fælt å leve med smerter fra du var to år.. Ikke noe gøy å bli stemplet lat og hypokonder, gikk selv gjennom de da jeg ble syk.. Hvorfor tok det så lang tid før de fant ut hva det var?Ja, det er nok det.
Jeg er vant med å presse meg for jeg er jo født slik og smertene begynte når jeg var to. Ingen leger har klart å finne ut hva som feilet meg før jeg var 26 år. Så jeg har blitt sett på som litt lat og hypokonder. Derfor har jeg alltid presset videre, så det har tatt litt tid for å godta at det faktisk er noe galt. Har blitt bedre altså, men er nok ikke helt i mål![]()
Nei det må jeg si, mystisk dameHehe.. Er ikke så lett å gjennomskue![]()
Nå skjønner jeg at jeg ikke skal klage på mine hypermobile ledd iallefall. Er garantert ikke så myk som deg. Ikke rart du har mye smerter. Synes det er utrolig at du er så positiv som jeg har inntrykk av at du er![]()
Uff...du må ta vare på deg selv! Hilsen mamma-RonjaR!![]()
Huff.. Måtte lese :-( så forferdelig ! Stor klem. Får du leddene ut posisjon?Jeg har en medfødt sykdom som 1 av 20.000 får. Den sykdommen gjør at jeg kan bøye mange av leddene mine feil veiHihi
Så når jeg er hos leger så må jeg alltid vise hva jeg kan for de alle er fascinert![]()
Uff, fælt å leve med smerter fra du var to år.. Ikke noe gøy å bli stemplet lat og hypokonder, gikk selv gjennom de da jeg ble syk.. Hvorfor tok det så lang tid før de fant ut hva det var?
Joda, var en av mine beste venninner...Fy... Sier jeg. Håper ikke dette var en nær vennine?!
For en grusom ting å gjøre med noen!!!
Huff.. Måtte lese :-( så forferdelig ! Stor klem. Får du leddene ut posisjon?