Fortell en ting..

Hmm... Akkurat nå tenker jeg at jeg er utrooolig kjedelig, for jeg kommer ikke på NOE spennende:O
 
Jeg var forelsket i sylvester stallone når jeg var 9-10 år..
Ikke så spennende akkurat, men kanskje litt sært:p
 
Jeg har en mormor som er alkoholiker som jeg har truffet kanskje 3-4 ganger i livet mitt. Når folk spør om jeg har noen besteforeldre i live sier jeg 2 stk, selv om det med henne er 3!
Uff... Kanskje jeg var litt vel trist nå?! :p
 
Vi hadde hoppekonkurranse i en trapp så falt jeg veldig gæli:S

Har brukket den andre albuen i fylla når jeg var 16 og, men det er en helt annen historie (og mer flaut:p) ;)
Du må gjerne ta den historien også!:p
 
Når jeg var 3 fikk jeg tuberkulose av et basseng på lanzarote, i en skjærtel på halsen.. Har et stort stygt arr i dag, da legen skulle fjerne stinga reiv han hele såret opp igjen, så plastisk kirurgi på arret funket ikke
 
Jeg har en mormor som er alkoholiker som jeg har truffet kanskje 3-4 ganger i livet mitt. Når folk spør om jeg har noen besteforeldre i live sier jeg 2 stk, selv om det med henne er 3!
Uff... Kanskje jeg var litt vel trist nå?! :p
Takk for at du deler en trist ting også..:)
Sender deg en klem..
 
Når jeg var 3 fikk jeg tuberkulose av et basseng på lanzarote, i en skjærtel på halsen.. Har et stort stygt arr i dag, da legen skulle fjerne stinga reiv han hele såret opp igjen, så plastisk kirurgi på arret funket ikke
Usj da.. :confused:
Var nok ikke godt for en 3 åring!!:(
 
Usj da.. :confused:
Var nok ikke godt for en 3 åring!!:(
I følge mamma brydde jeg meg ikke noe særlig... Men var jo plaga med at skjærtelen var stor som en tennisball som som ut av halsen... Så ble helt skjev i nakken... Måtte mye til kiropraktor å fysio etter på
 
I følge mamma brydde jeg meg ikke noe særlig... Men var jo plaga med at skjærtelen var stor som en tennisball som som ut av halsen... Så ble helt skjev i nakken... Måtte mye til kiropraktor å fysio etter på
Tøff lita jente med andre ord!:D
Kjedelig med mye plager i etterkant da..:(
 
Når jeg var 3 fikk jeg tuberkulose av et basseng på lanzarote, i en skjærtel på halsen.. Har et stort stygt arr i dag, da legen skulle fjerne stinga reiv han hele såret opp igjen, så plastisk kirurgi på arret funket ikke
Huff:/
 
Back
Topp