Fortell en funfact om deg selv :)

En funfact om min mann og jeg... Vi har faktisk vært sammen to ganger. Første gang da vi var 12 og 13, og så igjen da vi var 22 og 23. Vi var hverandres første, og håper på å være hverandres siste. :-) <3

Har fast rituale i dusjen, for hvis ikke kan jeg glemme noe...
Dorullen må også henge riktig vei! :)
I tillegg må jeg sjekke alarmen et par ganger før jeg sovner for å være sikker på at den er stilt riktig! :)

Jeg må "blåse glasset tomt for støv" før jeg skyller det for så ENDELIG å kunne fylle det med vann å drikke... selv om det kommer direkte fra oppvaskmaskin..........................:schocked028

Jeg MÅ tisse før jeg legger meg. Uansett om jeg var på do 30 min i forkant. Jeg kan altså sitte i 20 min og vente på 1 dråpe... Men hvis ikke så får jeg ikke sove:rolleyes:
Hahaha sånn er jeg også.. Samme gjelder når jeg skal ut å reise/kjøre, om det så bare er en times tur.. Tisse,dusje,sminke, så tisse.. Og forsyne meg så rekker jeg og tisse igjen før jeg drar, sånn for sikkerhetsskyld:p tvangstanker... Og hvor skal dette ende nå som jeg er gravid og blæra blir i klem????? Å nå ligger jeg i senga og lurer fælt på om jeg burde stå opp å tisse... Igjen...

Toalettrullen må henge riktig vei, hvis ikke snur jeg den uansett hvor jeg er ;)

Hahaha sånn er jeg også.. Samme gjelder når jeg skal ut å reise/kjøre, om det så bare er en times tur.. Tisse,dusje,sminke, så tisse.. Og forsyne meg så rekker jeg og tisse igjen før jeg drar, sånn for sikkerhetsskyld:p tvangstanker... Og hvor skal dette ende nå som jeg er gravid og blæra blir i klem????? Å nå ligger jeg i senga og lurer fælt på om jeg burde stå opp å tisse... Igjen...

Dette her er så kjent, så kjent!! :D

Jeg rydder i oppvaskmaskinen :-) hvis samboeren har tatt ut av oppvaskmaskinen og satt noe "feil", så blir jeg sprø.. Prøver å jobbe med meg selv, men det går bare til et visst punkt før jeg må sette det på "plass" :p

Er ganske rotete av meg, men har skikkelig angst for rot i kjøleskapet. Alt må stå på spesielle hyller :p

Jeg har en merkelig måte å si jordbær på som har hengt igjen siden jeg var barn....når jeg skal si jordbær sier jeg alltid julebær,og klarer fortsatt ikke den dag i dag og riste av meg den uvanen

Avhengig av at glass og fat står på sine plasser og sortert i kjøkkenskapene! Har sambo ryddet ut av oppvaskmaskinen står som oftest glassene om hverandre! Da må jeg rydde! :p

Haha, kjenner meg igjen i så mange av de her at jeg lurer på om jeg må stille en diagnose på meg selv her.. :p
- Er notorisk toalettrullsnuer, uansett hvor jeg befinner meg... (papiret må ligge i "overkant")
- Får totalt noldus hvis det skylles ned på toalettet uten at lokket er lukket..
- MÅ skjære av det første laget med ost på nyåpnet ost (spesielt hvitost), og blir akutt kvalm hvis samboeren min eller andre drister seg til å spise dette "avfallet"..
- når jeg spiser potetgull eller annet som gir "gugg" på fingrene har jeg store behov for å tørke av meg dette gugget før jeg tar en ny bit/runde.. selv om jeg VET at fingrene blir like skitne neste gang jeg forsyner meg.. Hvis jeg ser på film eller annet kan jeg ta meg selv i å tørke av "potetgullkrydder" eller annet på min høyre skulder (er høyrehendt).. (tørker ikke på sokkene slik "normale" folk gjør, men bruker skulderen/ermet på klærne.. )

Klær må henges "riktig" opp når det skal tørkes. Hva riktig er vet bare jeg fra gang til gang, alt ettersom hvilke klær som er vasket :-p Hvis gubben har hengt opp klær tar jeg meg selv i å nesten henge det opp på nytt :-p

Klær må henges "riktig" opp når det skal tørkes. Hva riktig er vet bare jeg fra gang til gang, alt ettersom hvilke klær som er vasket :-p Hvis gubben har hengt opp klær tar jeg meg selv i å nesten henge det opp på nytt :-p
Jeg også! Det må henge i system, ellers ser det ikke estetisk bra ut. ;-)

Klær må henges "riktig" opp når det skal tørkes. Hva riktig er vet bare jeg fra gang til gang, alt ettersom hvilke klær som er vasket :p Hvis gubben har hengt opp klær tar jeg meg selv i å nesten henge det opp på nytt :p

Eh, JA!!! Han gjør det jo helt feil!! :P Han rister de jo aldri (tiltross for stadige frusterende kommentarer) og de ser ut som de er tatt rett ut av skittentøyet!! Så for noen uker siden fikk han forbud mot å vaske mine og lillemann sine klær - kontrollfreak?! JA!! :P

Jeg må gå på de hvite strekene på gangfeltet.. Skjærer alltid av det øverste flasker av osten. Avhengig av Facebook og insta. Hver gang vi drar ut på byen for å feste, spise mat, drikke, utesteder etc, så ønsker jeg meg alltid hjem i sofaen med serier:)

Jeg må gå på de hvite strekene på gangfeltet.. Skjærer alltid av det øverste flasker av osten. Avhengig av Facebook og insta. Hver gang vi drar ut på byen for å feste, spise mat, drikke, utesteder etc, så ønsker jeg meg alltid hjem i sofaen med serier:)
Flaket*

Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal bli når jeg blir stor... Og har nye planer hver dag.

Jeg må alltid ta av/på venstre sko først.

Hvis jeg går i en trapp å starter med å gå trinn for trinn, å plutselig hopper over et trinn må jeg snu å gå nedenfor det trinnet jeg hoppet over, for så å trampe på det trinnet.
Høre helt tullete ut, men har gjort det hele livet;)

Back
Topp