Fortell en funfact om deg selv :)

Jeg kjenner meg igjen i ganske mye av dette her!! Haha!! Fantastisk tråd :D :D

- jeg må skylle glasset / flaska alltid 3 ganger før jeg fyller og kan drikke

- må alltid sjekke postkassa når jeg går forbi den :s skjønner ikke hvorfor!

- har egen påleggsskuffe i kjøleskapet og der må alt ligge på sin plass ellers retter jeg på det.

-jeg måå riste dyna mi før jeg legger meg, fordet om den er rista og redd opp.

- skoene må stå i skohylla, hvis ikke alle får plass så rydder jeg de minst brukte i boden i hylla der.

- jeg gjør alt i en fast rekkefølge i dusjen (først skylle og vøte håret, shampo, skylle, balsam, ansiktsskrubb, skylle håret og ansikte, barbere hvis det trengs, nedentil vask, så kroppsvask)

-volumet på tven må alltid være på 10,15,20,25 eller 30:p

- jeg lukker alltid alle programene på tlfen når jeg legger meg.

-pynten min står på sin faste plass, rører noen den så flytter jeg de tilbake :p

Jeg må alltid ta ned dolokket før jeg skylder ned.. Jeg jobber i barnehage og ofte glemmer barna å ta ned lokket. Da snur jeg meg rundt og krøkes meg sammen slik at jeg får minst mulig bakterier på meg. Grunnen er at jeg så et program på Tv for leeeeenge siden, ekstrem rengjøring eller noe sånn, der fortalte de at bakteriene spruter ca 1 meter når man skylder ned :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg MÅ tisse før jeg legger meg. Uansett om jeg var på do 30 min i forkant. Jeg kan altså sitte i 20 min og vente på 1 dråpe... Men hvis ikke så får jeg ikke sove:rolleyes:

Jeg oooog! Og når vi skal ut må jeg gå på do sist og rett før vi skal gå. Ellers kan du banne på at jeg må tisse etter 2minutter. :rolleyes:

Skrevet i avslappet stilling

Kom på en ting til: når jeg tar vann i glasset må jeg skylle glasset, 3ganger før jeg fyller opp og drikker:-p

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Jeg teller ikke,men må skylle glasset. Men før jeg skyller det, så må jeg blåse i det... :p

Skrevet i avslappet stilling

Har støv på hjerna og tilbyr meg ofte på fylla å hjelpe til :P

24.02.14 ❤️❤️

Last edited:
Jeg må alltid pusse tennene FØR jeg spiser frokost! Virker som om noen synes det er rart...:confused::D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

River alltid av første laget på dorullen for vil ikke tørke meg med noe noen andre har tatt på med gud vet hva på fingrene ( offentlige toaletter helst da)
Tar ALDRI inni dorullen siden jeg jobber på en instutisjon og vet hvordan det kan se ut inni dem:(

Sent from my iPhone using BV Forum

River alltid av første laget på dorullen for vil ikke tørke meg med noe noen andre har tatt på med gud vet hva på fingrene ( offentlige toaletter helst da)
Tar ALDRI inni dorullen siden jeg jobber på en instutisjon og vet hvordan det kan se ut inni dem:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Inni? Nå ble jeg nysgjerrig! :p

Mååå på do rett før jeg legger meg.
Snur alltid dorullen hvis den henger innover.
Tar aldri det som står fremst i butikkhyllene..

Noe av det viktigste i morgenritualet mitt er qtips. Har jeg ikke qtips blir det en rar dag!

Back
Topp