Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Jeg må ha volum, varme eller ting man skal stille inn på partall
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg blir sprø av de som klemmer midt på kaviartuben.
Jeg skjærer av den øverste skiven på nyåpnet ost og kaster den.
Haha me to-pynten min står på sin faste plass, rører noen den så flytter jeg de tilbake
Jeg må alltid skjære av den øverste osten når jeg tar den ut av kjøleskapet. Fikk alltid kjeft for det når jeg var liten, men gjør det ennå.. Må prøve å skjule det når jeg selv blir mor da, så jeg ikke overfører tullete vaner;-)Jeg gjør begge deler
Jeg MÅ tisse før jeg legger meg. Uansett om jeg var på do 30 min i forkant. Jeg kan altså sitte i 20 min og vente på 1 dråpe... Men hvis ikke så får jeg ikke sove
Kom på en ting til: når jeg tar vann i glasset må jeg skylle glasset, 3ganger før jeg fyller opp og drikker
Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
Jeg oooog! Og når vi skal ut må jeg gå på do sist og rett før vi skal gå. Ellers kan du banne på at jeg må tisse etter 2minutter.
Skrevet i avslappet stilling
River alltid av første laget på dorullen for vil ikke tørke meg med noe noen andre har tatt på med gud vet hva på fingrene ( offentlige toaletter helst da)
Tar ALDRI inni dorullen siden jeg jobber på en instutisjon og vet hvordan det kan se ut inni dem
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tror ikke jeg vil vite! HahaInni? Nå ble jeg nysgjerrig!
Haha! Jeg MÅ ha qtips til ørene etter jeg har dusja. Ellers går jeg resten av dagen og føler at jeg har ørene fulle av vann.. :-/Noe av det viktigste i morgenritualet mitt er qtips. Har jeg ikke qtips blir det en rar dag!