Fortell en funfact om deg selv (Lånt fra maigruppen)

kom på en ting til:
Bordsmørret må være "pent". Om jeg før besøk eller mannen har vært i det så må jeg gjøre det fint igjen. Hater når det er hakk og smuler eller noe annet i det.

Og osten må bli skjært likt hele veien, slik den ser pen ut og man får mest mulig ut av den =)
 
Haha, holdt på å få noia i går. Formen min er elendig, så jeg ba mannen min om å hjelpe meg å henge opp klær. Problemet er bare at han ikke henger det opp sånn som meg! Kanskje det er derfor jeg sov så dårlig i natt? Bekymra for at buksene ikke tørker når de henger opp/ned? Blir gal av meg selv!!!
 
Haha, holdt på å få noia i går. Formen min er elendig, så jeg ba mannen min om å hjelpe meg å henge opp klær. Problemet er bare at han ikke henger det opp sånn som meg! Kanskje det er derfor jeg sov så dårlig i natt? Bekymra for at buksene ikke tørker når de henger opp/ned? Blir gal av meg selv!!!
Haha, her er det helt motsatt. Han får fnatt av at jeg ikke henger opp t-skjortene akkurat i bretten, er kanskje derfor det hovedsaklig er han som står for klesvasken ;)
 
Haha, her er det helt motsatt. Han får fnatt av at jeg ikke henger opp t-skjortene akkurat i bretten, er kanskje derfor det hovedsaklig er han som står for klesvasken ;)
Her må t-skjorter og gensre henges på hengere. Og sokker henges parvis på sånne karuseller :) Tror delvis det er pga at vi er så mange så jeg må henge klærne sånn at de tørker fortest mulig for å få plass til neste klesvask ;-) Men føler meg litt sær når jeg lurer meg til å gjøre om på det han har gjort da...Og når mamma hjelper meg å legge sammen klær hender det jeg gjør om det også! Utakknemlig kalles det vel ;-)
 
Her må t-skjorter og gensre henges på hengere. Og sokker henges parvis på sånne karuseller :) Tror delvis det er pga at vi er så mange så jeg må henge klærne sånn at de tørker fortest mulig for å få plass til neste klesvask ;-) Men føler meg litt sær når jeg lurer meg til å gjøre om på det han har gjort da...Og når mamma hjelper meg å legge sammen klær hender det jeg gjør om det også! Utakknemlig kalles det vel ;-)
Haha, jeg kommer sikkert til å bli som deg når vi blir fler, for å ha kontroll på systemet. Jeg har de tendensene med oppvaskmaskinen og andre ting, men vaskemaskinen har fått være i fred til nå ;) Blir nok andre boller når det blir nødvendig med oftere vask. Vi har jo så mye klær, så vi vasker ikke så ofte, men vil tro det endrer seg når det kommer barn i bildet ;)
 
Haha, holdt på å få noia i går. Formen min er elendig, så jeg ba mannen min om å hjelpe meg å henge opp klær. Problemet er bare at han ikke henger det opp sånn som meg! Kanskje det er derfor jeg sov så dårlig i natt? Bekymra for at buksene ikke tørker når de henger opp/ned? Blir gal av meg selv!!!
Takk! Trodde det var bare jeg som var så sær ;)
Takler ikke at noen andre henger opp klær! De må ristes fri for lo/andre partikler, henges rett så de blir minst mulig skrukkete! Det er visst bare jeg som skjønner dette :D haha ;)
 
Pynteting som står på hyller/benker i leiligheten må stå på en rett linje, hvis mannen har tørket støv får jeg helt mark, da er nemlig alt skeivt :rolleyes:

Dorullen må henge riktig!

Hvis jeg løper på mølle må økta stoppes på et rundt tall, enten i km eller tid :p går jeg over et mål må jeg bare fortsette...
 
Haha! Kjenner meg igjen! Mannen rister heller ikke klærne, så de blir krøllete som fy.. o_O
 
Ja, klærne må henges opp i et system. Håndklær etger hverandre, mine tshorter etter hverandre, og alle mine klær i nærheten. Samme med dems klær. For da blir jeg ferdig med én og én bunke som skal til sitt klesskap.. Og sokkene henges parvis, så det går fortere å brette de sammen. For det er værre å brette klær enn å henge de opp! Hehehe. Får makk når sambo henger opp i histen å pisten!!
 
#Jeg er den eneste som kan sette inn i oppvaskmaskinen, jeg har fasteplasser på alt. Om noen andre gjør det må jeg rydde etter de er dratt.
#jeg må ha vasken på når jeg er på do (selv om jeg er alene i hele huset)


Jeg er også oppvaskmaskin-nazi :s

Jeg har sluttet å "rette opp" når sambo fyller i, men jeg kan heller ikke se inni den før det er ferdigvasket og jeg kan ta ut. Ellers gjør jeg om alt... :eek:
 
Jeg er også oppvaskmaskin-nazi :s

Jeg har sluttet å "rette opp" når sambo fyller i, men jeg kan heller ikke se inni den før det er ferdigvasket og jeg kan ta ut. Ellers gjør jeg om alt... :eek:

Akkurat på oppvaskmaskinen mener mannen at jeg ikke vet hvordan man setter i oppvaskmaskinen, å retter på mitt "arbeid" hele tiden. Ganske irriterende når de setter fra seg alt på benken og jeg blir nødt til å gjøre det, for så å bli retta på!
 
Jeg er ikke glad i sokker - kan gjerne gå uten sokker hele året! Syns det blir for varmt :p
Hater også å finne sokkeparene og legge de sammen etter de har hengt på tørkestativet, så akkurat det er samboeren sin jobb :p
 
Jeg er ikke glad i sokker - kan gjerne gå uten sokker hele året! Syns det blir for varmt :p
Hater også å finne sokkeparene og legge de sammen etter de har hengt på tørkestativet, så akkurat det er samboeren sin jobb :p
Har samme greia med hansker. Går gjerne uten hansker hele vintern :p
 
Nekter å vaske do - det må sambo gjøre

Må alltid vaske skjærefjøla jeg har kutta kylling på FØR jeg setter den inn i oppv.maskina. MED zalo. Vasker den helt ren :p
 
Hater å dusje(men jeg gjør det jo, selvsagt). Orker ikke bli våt. Hater regn også.
 
Lilleblomst_15: Imponerende! Hva koser du deg med når du skal ha noe ekstra godt da?

Jeg er ekstrem på å huske tall. Uten å pugge, husker jeg personnummer, kontonummer, kortnummer og bursdager. Samme med innholdet i kjøleskapet! :p Hvis mannen spør hvor noe er, kan jeg si nest øverste hylle, til venstre, bak smøret, f.eks. Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå rundt å huske sånne uvesentlige ting for jeg er håpløs på å huske historie, geografi og rett og slett ting som har skjedd i livet mitt.
 
Back
Topp