Word!!!Jeg hater å ta oppvask. Oppvask er det verste jeg vet om. Etter å ha tatt oppvasken føles det som om jeg har vunnet tredje verdenskrig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Word!!!Jeg hater å ta oppvask. Oppvask er det verste jeg vet om. Etter å ha tatt oppvasken føles det som om jeg har vunnet tredje verdenskrig.
Haha, her er det helt motsatt. Han får fnatt av at jeg ikke henger opp t-skjortene akkurat i bretten, er kanskje derfor det hovedsaklig er han som står for klesvaskenHaha, holdt på å få noia i går. Formen min er elendig, så jeg ba mannen min om å hjelpe meg å henge opp klær. Problemet er bare at han ikke henger det opp sånn som meg! Kanskje det er derfor jeg sov så dårlig i natt? Bekymra for at buksene ikke tørker når de henger opp/ned? Blir gal av meg selv!!!
Her må t-skjorter og gensre henges på hengere. Og sokker henges parvis på sånne karuseller Tror delvis det er pga at vi er så mange så jeg må henge klærne sånn at de tørker fortest mulig for å få plass til neste klesvask ;-) Men føler meg litt sær når jeg lurer meg til å gjøre om på det han har gjort da...Og når mamma hjelper meg å legge sammen klær hender det jeg gjør om det også! Utakknemlig kalles det vel ;-)Haha, her er det helt motsatt. Han får fnatt av at jeg ikke henger opp t-skjortene akkurat i bretten, er kanskje derfor det hovedsaklig er han som står for klesvasken
Haha, jeg kommer sikkert til å bli som deg når vi blir fler, for å ha kontroll på systemet. Jeg har de tendensene med oppvaskmaskinen og andre ting, men vaskemaskinen har fått være i fred til nå Blir nok andre boller når det blir nødvendig med oftere vask. Vi har jo så mye klær, så vi vasker ikke så ofte, men vil tro det endrer seg når det kommer barn i bildetHer må t-skjorter og gensre henges på hengere. Og sokker henges parvis på sånne karuseller Tror delvis det er pga at vi er så mange så jeg må henge klærne sånn at de tørker fortest mulig for å få plass til neste klesvask ;-) Men føler meg litt sær når jeg lurer meg til å gjøre om på det han har gjort da...Og når mamma hjelper meg å legge sammen klær hender det jeg gjør om det også! Utakknemlig kalles det vel ;-)
Takk! Trodde det var bare jeg som var så særHaha, holdt på å få noia i går. Formen min er elendig, så jeg ba mannen min om å hjelpe meg å henge opp klær. Problemet er bare at han ikke henger det opp sånn som meg! Kanskje det er derfor jeg sov så dårlig i natt? Bekymra for at buksene ikke tørker når de henger opp/ned? Blir gal av meg selv!!!
#Jeg er den eneste som kan sette inn i oppvaskmaskinen, jeg har fasteplasser på alt. Om noen andre gjør det må jeg rydde etter de er dratt.
#jeg må ha vasken på når jeg er på do (selv om jeg er alene i hele huset)
Jeg er også oppvaskmaskin-nazi :s
Jeg har sluttet å "rette opp" når sambo fyller i, men jeg kan heller ikke se inni den før det er ferdigvasket og jeg kan ta ut. Ellers gjør jeg om alt...
Har samme greia med hansker. Går gjerne uten hansker hele vinternJeg er ikke glad i sokker - kan gjerne gå uten sokker hele året! Syns det blir for varmt
Hater også å finne sokkeparene og legge de sammen etter de har hengt på tørkestativet, så akkurat det er samboeren sin jobb