Fortell en funfact om deg selv (Lånt fra maigruppen)

Lilleblomst_15: Imponerende! Hva koser du deg med når du skal ha noe ekstra godt da?

Jeg er ekstrem på å huske tall. Uten å pugge, husker jeg personnummer, kontonummer, kortnummer og bursdager. Samme med innholdet i kjøleskapet! :P Hvis mannen spør hvor noe er, kan jeg si nest øverste hylle, til venstre, bak smøret, f.eks. Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå rundt å huske sånne uvesentlige ting for jeg er håpløs på å huske historie, geografi og rett og slett ting som har skjedd i livet mitt.
Spiser kake og is og slikt:) holder meg bare unna alt dette som er lett p rive med seg fra butikken :)

Jeg har god stedssans. Vet hvor jeg er og hvor jeg skal gå uten å egentlig kjenne plassen jeg er på.

For 5 år siden var jeg i Tyrkia, og en i reisefølget ville på en resturant han forklarte hvordan såg ut. Jeg bare visste med en gang hvor jeg skulle gå selv om der var 10år siden jeg hadde vært der sist, og da var jeg vare 10 år. Vet ikke hvorfor eller hvordan jeg vet, bare vet det :p

Husker mye unødvendig bursdager. Husker vel 19 av 20 stykker fra klassen. Er 18 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen.

Back
Topp