Fortell en funfact om deg selv (Lånt fra maigruppen)

Peppercat

Gift med forumet
Så denne hos maigruppen og synes den var morsom.

Jeg må sove på høyre side av sengen og etter flere år i butikk rydder jeg fremdelse hvis det er rotete i hyllene(sluttet for 8 år siden).
 
Så denne hos maigruppen og synes den var morsom.

Jeg må sove på høyre side av sengen og etter flere år i butikk rydder jeg fremdelse hvis det er rotete i hyllene(sluttet for 8 år siden).
Det med butikk kan jeg kjenne meg igjen i. Godt over ti år siden jeg jobbet i en matbutikk ved siden av studier, og husker fortsatt skremmende mange plu-koder for frukt og grønt. Har hjulpet kassadamer (i samme kjede) som står fast noen ganger.. ;)
 
Jeg må tørke av med serviett på bord og disker når jeg er på cafe, både før og etter at jeg setter meg. Så gjør jeg det samme som Peppercat når jeg er i klesbutikker kan jeg finne på å rydde mens jeg titter er visst en innøvd vane :p (Er butikksjef i klesbutikk)
 
#Jeg er den eneste som kan sette inn i oppvaskmaskinen, jeg har fasteplasser på alt. Om noen andre gjør det må jeg rydde etter de er dratt.
#jeg må ha vasken på når jeg er på do (selv om jeg er alene i hele huset)
 
#Jeg er den eneste som kan sette inn i oppvaskmaskinen, jeg har fasteplasser på alt. Om noen andre gjør det må jeg rydde etter de er dratt.
#jeg må ha vasken på når jeg er på do (selv om jeg er alene i hele huset)
Samme her :)) åsså nå e ha do rullen riktig vei på stativet. Endrer det over alt :)
 
Liker best å kjøre bilen sjøl. Har panikk når jeg sitter på med andre. sitter å trykker foten hardt ned i dørken for å bremse;)
 
Jeg MÅ stryke alle klærne til dattern min. Og da mener jeg virkelig alt......! Man får vist ikke mer jobb enn man lager seg selv. Huff vet det er totalt unødvendig men litt ocd tilstander. Hehe. Både meg og mannen må ha ting i rekkefølge, på rekke og rad når vi rydder. Ler av hverandre:)
 
En til : Skoene må stå kun i skohylla, ikke utenfor huset, ved siden av hylla, andre steder osv. Jeg går hele dagen og rydder alle sine sko inn i skohylla. Gjør meg helt koko å se skoene som flyter :)
 
#Jeg har et eget feiebrett jeg kun bruker til kjøkkenbenken

#Jeg har ikke vasket gulvet i huset siden jeg flyttet inn for tre år siden, kun støvsugd
(kan jo nevnes at gubben har dratt frem vaskekluten, men det er ikke mange gangene)

#Er det for rotete hjemme inviterer jeg folk på besøk. Da har vi fort rydda hele huset på under en time
 
# dorullen må henge riktig vei. Sånn at papiret kommer "ovenifra" og ikke henger ned langs veggen.. Usj..

#MÅ bruke solbriller så lenge det er lyst ute

#Går aldri med nr 2 på do hos andre! Har heller sinnsyke magesmerter :-S
 
#Her må også dorullen henge riktig vei! Til og med så ille at jeg snur den rundt når jeg er på besøk hos andre! :D

#Tar alltid av meg sokkene når jeg ser på tv. Enkelte ganger får jeg kjeft av samboer da det ligger flere par innimellom sofaputene.. :angel4
 
#Det med dorullen ser jeg går igjen, og sånn er det her også ;-)
#Jeg er veldig nøye med hvordan jeg henger opp klærne som er vasket. Greier ikke å se på at de henger "feil".
#Elsker å ha teppe over meg når jeg sitter/ligger og ser TV, men må alltid ta av sokkene. Samme hvor kaldt det er.
 
Kom på et par til.
Jeg elsker smaken på løk, men greier ikke konsistensen.
Jeg elsker frøene på frøbrød og kan tømme brødposen på et fat for å spise frøene.
Og jeg takler ikke å spise varm og kald mat sammen. Så salat på en burger er helt uakutelt. Da må jeg enten spise salaten først eller ta den etter på
 
Klarer ikkenå henge opp vrengte klær på klesstativet. MÅ vrenge de først.

Det er samme hvilken side av senga jeg ligger på, men jeg må alltid ligge med ansiktet ut mot rommet, ikke inn mot sengen. Og slik sover jeg hele natten. Føler jeg ikke får puste ellers.
 
Jeg hater å ta oppvask. Oppvask er det verste jeg vet om. Etter å ha tatt oppvasken føles det som om jeg har vunnet tredje verdenskrig.
 
Back
Topp