Foreldrepenger

Du må uansett sende egen søknad. Det arbeidsgiver sender inn er bare et vedlegg til din [emoji5] og terminbekreftelse får du fra lege eller jm som må være datert etter 26+0.
Ja, skal selvfølgelig sende egen søknad:) synes bare det er rart at nav sendte masebrev før jeg har nådd uke 26. Da er det jo ikke mulig enda for meg å sende søknaden.
 
Regnet på det i dag, og kom frem til at vi taper omtrent 150 000 på å velge 80% dekning. Ble plutselig litt usikker. Dilemmaet er hvis jeg skulle bli syk i ulønnet permisjon og ikke kunne gå tilbake i jobb. Da har jeg jo ikke krav på sykepenger. Vanskelig valg. Vil jo være hjemme med småen lengst mulig. Hva hadde dere gjort?
 
Regnet på det i dag, og kom frem til at vi taper omtrent 150 000 på å velge 80% dekning. Ble plutselig litt usikker. Dilemmaet er hvis jeg skulle bli syk i ulønnet permisjon og ikke kunne gå tilbake i jobb. Da har jeg jo ikke krav på sykepenger. Vanskelig valg. Vil jo være hjemme med småen lengst mulig. Hva hadde dere gjort?
150 000,-?
 
Så litt mer på det i dag, og ringte en kollega som har 80 % lønn for å høre hva hun har utbetalt. Bra jeg ikke jobber med tall for å si det sånn o_O Blir bare litt over seksti tusen i forskjell, tenker de ekstra 10 ukene er verdt det.
 
Back
Topp