Ja, skal selvfølgelig sende egen søknadDu må uansett sende egen søknad. Det arbeidsgiver sender inn er bare et vedlegg til din [emoji5] og terminbekreftelse får du fra lege eller jm som må være datert etter 26+0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal selvfølgelig sende egen søknadDu må uansett sende egen søknad. Det arbeidsgiver sender inn er bare et vedlegg til din [emoji5] og terminbekreftelse får du fra lege eller jm som må være datert etter 26+0.
Sikkert fordi de har fått arbeidsgiver sin, he heJa, skal selvfølgelig sende egen søknadsynes bare det er rart at nav sendte masebrev før jeg har nådd uke 26. Da er det jo ikke mulig enda for meg å sende søknaden.
150 000,-?Regnet på det i dag, og kom frem til at vi taper omtrent 150 000 på å velge 80% dekning. Ble plutselig litt usikker. Dilemmaet er hvis jeg skulle bli syk i ulønnet permisjon og ikke kunne gå tilbake i jobb. Da har jeg jo ikke krav på sykepenger. Vanskelig valg. Vil jo være hjemme med småen lengst mulig. Hva hadde dere gjort?