For oss som har prøvd lenge

wuhuu!! Aldri vært så glad for å få mensen før :p men i dag kom tanta, så da slipper jeg time til gyn og blir mest sannsynlig stikker Ila helga, om alt går etter planen :)

Da tok jeg ovitrelle igår kveld, så da kommer vel eggløsningen forhåpentligvis idag eller imorgen da... så kan jeg endelig snart gå inn i dpo land :D Hatt sex annenhver dag nå i to uker, ene var igår...så nå håper jeg det klaffer, siste dagen vi har sex annenhver dag er om to dager for sikkerhetsskyld...etter dte kan vi endelig ha sex oftere :D og ingen press hehe

Da tok jeg ovitrelle igår kveld, så da kommer vel eggløsningen forhåpentligvis idag eller imorgen da... så kan jeg endelig snart gå inn i dpo land :D Hatt sex annenhver dag nå i to uker, ene var igår...så nå håper jeg det klaffer, siste dagen vi har sex annenhver dag er om to dager for sikkerhetsskyld...etter dte kan vi endelig ha sex oftere :D og ingen press hehe
Happy humping! :) håper det klaffer for dere nå :)

Ja, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp enda:-) Nå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!

Ja, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp enda:) Nå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!
Velkommen skal du være! Håper det klaffer på forsøket deres, spennende :)

wuhuu!! Aldri vært så glad for å få mensen før :p men i dag kom tanta, så da slipper jeg time til gyn og blir mest sannsynlig stikker Ila helga, om alt går etter planen :)
SÅ bra :D

Lykke til :)

Ja, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp enda:) Nå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!
Velkommen hit :) Ønsker deg lykke til og håper spiren snart plasserer seg i magen din :)

Velkommen! Masse lykke til, håper det er deres tur snart :hug013

Hvordan går det Lykkeprøver? Har du testa?

hvordan går det med dere ellers då?
Venter på EL. Kjenner tendenser til el smerter, men venter på at testen skal bli positiv :) Hvordan går det med deg?

Back
Topp