Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping!Da tok jeg ovitrelle igår kveld, så da kommer vel eggløsningen forhåpentligvis idag eller imorgen da... så kan jeg endelig snart gå inn i dpo landHatt sex annenhver dag nå i to uker, ene var igår...så nå håper jeg det klaffer, siste dagen vi har sex annenhver dag er om to dager for sikkerhetsskyld...etter dte kan vi endelig ha sex oftere
og ingen press hehe
Takk!!! Det håper jeg ogsåHappy humping!håper det klaffer for dere nå
![]()
hurra :-Dwuhuu!! Aldri vært så glad for å få mensen førmen i dag kom tanta, så da slipper jeg time til gyn og blir mest sannsynlig stikker Ila helga, om alt går etter planen
![]()
Velkommen skal du være! Håper det klaffer på forsøket deres, spennendeJa, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp endaNå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!
SÅ brawuhuu!! Aldri vært så glad for å få mensen førmen i dag kom tanta, så da slipper jeg time til gyn og blir mest sannsynlig stikker Ila helga, om alt går etter planen
![]()
Lykke tilDa tok jeg ovitrelle igår kveld, så da kommer vel eggløsningen forhåpentligvis idag eller imorgen da... så kan jeg endelig snart gå inn i dpo landHatt sex annenhver dag nå i to uker, ene var igår...så nå håper jeg det klaffer, siste dagen vi har sex annenhver dag er om to dager for sikkerhetsskyld...etter dte kan vi endelig ha sex oftere
og ingen press hehe
Velkommen hitJa, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp endaNå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!
Ja, jeg tilhører her jeg også... Har prøvd siden januar 2010, og har ikke enda oppnådd graviditet. Men jeg gir ikke opp endaNå venter vi på oppstart fryseforsøk, og er veldig spente på om vi får lov til å ta vårt siste offentlige forsøk - for det er ikke en selvfølge når hormonverdiene er dårlige:-( Ønsker alle lykke til videre med prøvingen! En gang må det da bli vår tur?!!!

wuhuu!! Aldri vært så glad for å få mensen førmen i dag kom tanta, så da slipper jeg time til gyn og blir mest sannsynlig stikker Ila helga, om alt går etter planen
![]()
Hvordan går det Lykkeprøver? Har du testa?
hvordan går det med dere ellers då?

SpennendeTesta i går, da var den negativ. Hadde ikke mulighet til å teste i dag, men skal teste i morra tidlig hvis ikke tr kommer før![]()
Venter på EL. Kjenner tendenser til el smerter, men venter på at testen skal bli positivhvordan går det med dere ellers då?
Hehe, ja.. For en gangs skyld var det greit å få besøkYeeey :-D hehe, blir en lettelse noen ganger![]()