For oss som har prøvd lenge

Vi har prøvd siden 2011 og begynner bli litt lei nå. ikke assistert befruktning foreløbig....håper det klaffer denne perioden-har kastet røyken i går-håper jeg klarer det- :computer005

Vi har prøvd siden 2011 og begynner bli litt lei nå. ikke assistert befruktning foreløbig....håper det klaffer denne perioden-har kastet røyken i går-håper jeg klarer det- :computer005
Hei du :) lenge siden sist.. Hvordan går det med deg? Og velkommen :)

Her kommer en sutring fra meg:

Tanta har meldt sin ankomst, og jeg er mildt sagt lei av prøvinga.... Skummelt å ikke vite noe om vi noen gang skal få drømmen vår oppfylt og bli en familie. Må vi miste enda en spire med alle drømmene som hører til, hvor lenge må vi vente? Masse spørsmål som svirrer der oppe i dag ;)

Men det positive er at jeg snart får babycomp i posten, så da skal den prøves, sammen med solvipect og grapefruktjuice (som lukta piss), så får vi se :P og så håper jeg utredninga gir noen svar som kan hjelpe oss på veien.

Tanta har meldt sin ankomst, og jeg er mildt sagt lei av prøvinga.... Skummelt å ikke vite noe om vi noen gang skal få drømmen vår oppfylt og bli en familie. Må vi miste enda en spire med alle drømmene som hører til, hvor lenge må vi vente? Masse spørsmål som svirrer der oppe i dag ;)

Men det positive er at jeg snart får babycomp i posten, så da skal den prøves, sammen med solvipect og grapefruktjuice (som lukta piss), så får vi se :p og så håper jeg utredninga gir noen svar som kan hjelpe oss på veien.
Åååå, kjære deg <3 teite, teite tanta!! :/ sender deg en god klem :) nå håper jeg neste pp er deres tur, det skal klaffe nå og spiren skal sitte i 9 mnd! Drømmen om en liten er fjern her også, men trøst deg med at når du har premien i armene dine er alt det vonde glemt! Og din Tur kommer, nå!

Men det positive er at jeg snart får babycomp i posten, så da skal den prøves, sammen med solvipect og grapefruktjuice (som lukta piss), så får vi se :p og så håper jeg utredninga gir noen svar som kan hjelpe oss på veien.
Dumme tanta :( Er sikker på at det blir din tur snuppa :) Det tar bare lengre tid for noen enn for andre, og for oss tar det lengre tid! Men en gang - blir det din tur :) Sender deg en good klem <3

Jeg hater å være prøver. Forrige syklus var på 31 dager, nå er jeg på dag 37. Kvalm og sinnsyke smerter i underlivet, men ingen tr og ingen positiv test.
Ikke nok med det så fikk jeg diagnosen endometriose i tillegg til at jeg har polycystisk ovarie syndrom, så nå føles veien enda lengre :(

Jeg hater å være prøver. Forrige syklus var på 31 dager, nå er jeg på dag 37. Kvalm og sinnsyke smerter i underlivet, men ingen tr og ingen positiv test.
Ikke nok med det så fikk jeg diagnosen endometriose i tillegg til at jeg har polycystisk ovarie syndrom, så nå føles veien enda lengre :(
Skjønner at det ser mørkt ut :( Men jeg har troa på at du får en spire tilslutt :) Sender deg en god klem <3

Jeg våkna opp med ett pang i magen! Skikkelige menssmerter :'( tatt smertestillende og ligger i senga med varmeflaske. Men syns det er så rart for pleier ikke ha sååå vondt. Det er veldig likt den ene SA-en. Kan SA-ene ha gjort mensen verre?? Sist mnd var også vondere enn snittet mitt.

Uff.. Nå har ikke jeg endometriose, men pcos, så kjenner til at veien er lang.. :/ men får dere noe hjelp?

Jeg våkna opp med ett pang i magen! Skikkelige menssmerter :'( tatt smertestillende og ligger i senga med varmeflaske. Men syns det er så rart for pleier ikke ha sååå vondt. Det er veldig likt den ene SA-en. Kan SA-ene ha gjort mensen verre?? Sist mnd var også vondere enn snittet mitt.
Jeg er litt usikker, men etter at jeg hadde kjemisk i november har jeg fått verre smerter når mensen kommer.. Når var siste sa?

Jeg er litt usikker, men etter at jeg hadde kjemisk i november har jeg fått verre smerter når mensen kommer.. Når var siste sa?

Siste sa var i oktober, så begynner å bli ei stund siden. Mensen har bare blitt verre og verre siden da :-P hm, ja det kan jo være at sånne ting forandrer kroppen? Jeg hadde også stabil syklus på 29 dager før første sa, etter andre ble den på 30 dager, etter tredje har den vært på 31 dager :-P

Siste sa var i oktober, så begynner å bli ei stund siden. Mensen har bare blitt verre og verre siden da :p hm, ja det kan jo være at sånne ting forandrer kroppen? Jeg hadde også stabil syklus på 29 dager før første sa, etter andre ble den på 30 dager, etter tredje har den vært på 31 dager :p
Hmm.. Ja da er det jo en stund siden. Jeg vet ikke helt, men det er jo så masse som kan påvirke kroppen vår :/

Back
Topp