For oss som har prøvd lenge

Tuller du? jeg kan ikke hoppe på trampoline engang uten at det renner litt i trusa! :p

Og jeg var veldig flink med knipeøvelsene... men kanskje ikke de siste 3 åra :D Er det noe man skal drive med hele tiden?
hehe, huff ;) det er ikk lett gitt :p derfor hopper jeg ikke på trampoline :) ( skriver på ipad og den ville at derfor skulle bli jødeforfølgelsene) :p

hvordan går det med dere?

Her går det ikke bra for tiden.. alt er bare styr.

Barnehagen har hatt møte med oss fordi vi har kommet forsent til barnehagen. Dette er pga. den sinnsyke trafikken fra jobb - barnehagen. I tillegg har de regel at barna som blir levert 07 må hentes 16.00 - og det er nesten umulig der vi jobber nå :(

I tillegg HATER jeg jobben min akkurat nå.. ikke det jeg gjør, men firmaet jeg jobber for. Drittfolk som bare slenger sladder og gir faen.. dritsur :(

I tillegg er jeg livredd for at jeg ikke er gravid siden det har vært så mye stress IGJEN denne måneden :(:(

Syt og klaging fra meg altså... :(

Barnehagen har hatt møte med oss fordi vi har kommet forsent til barnehagen. Dette er pga. den sinnsyke trafikken fra jobb - barnehagen. I tillegg har de regel at barna som blir levert 07 må hentes 16.00 - og det er nesten umulig der vi jobber nå :(

I tillegg HATER jeg jobben min akkurat nå.. ikke det jeg gjør, men firmaet jeg jobber for. Drittfolk som bare slenger sladder og gir faen.. dritsur :(

I tillegg er jeg livredd for at jeg ikke er gravid siden det har vært så mye stress IGJEN denne måneden :(:(

Uff, ikke noe godt med så masse stress og press, sender deg en stooor klem <3

what? :O:O i m sin bhg så har de bare en åpningstid ikke en maxtid for hvor lenge de kan være der på dagtid... :O

Sender deg en goood klem <3

hvordan går det med dere?

Her går det bra :) Har egentlig ikke tenkt noe på denne pp, egentlig gitt helt opp prøvinga frem til jeg kan starte på pergo. Usikker på om jeg har hatt el - men har en mistanke om at jeg hadde sist uke for kjente noe antydnign til el smerter. Testa etter el de siste dagene, men testene er veldig svake. Så mulig el kom enda tidligere denne pp enn den pleier, ellers ser det ut til at den kommer seint. Jaja :p

Tittei jenter :) hvordan går det? I morgen står gyn for tur, så blir spennende å se om eggene har vokst noe etter sprøytestart, eller om jeg må øke dosen! Satser på det første :)

AU, føler fysio har voldtatt skulderen min i dag. hun har truffet 100 rett på irratasjonsstedet på skulderen i dag. dette var fanken meg ikke behagelig :( *hyyyle det er søren meg verre enn fødselen*(gjerne pga smertesensasjonen er så utrolig forskjellig)

Tittei jenter :) hvordan går det? I morgen står gyn for tur, så blir spennende å se om eggene har vokst noe etter sprøytestart, eller om jeg må øke dosen! Satser på det første :)
Her går det bra :) Venter bare på at denne pp skal bli ferdig så jeg kan starte på pergo :p
Lykke til hos gyn i morgen :) Håper eggene ser veldig bra ut og at du kan gå videre i prosessen :)

Vil ønske alle sammen lykke til med prøvingen og håper spiren sitter fortere enn fy...
Her har jeg ikke hatt mens siden sept-12 og fikk beskjed om pco des-12....
Har vært uten prevensjon siden mai-12

AU, føler fysio har voldtatt skulderen min i dag. hun har truffet 100 rett på irratasjonsstedet på skulderen i dag. dette var fanken meg ikke behagelig :( *hyyyle det er søren meg verre enn fødselen*(gjerne pga smertesensasjonen er så utrolig forskjellig)
Uff. Selv om det er vondt nå, så gjør det vell godt senere kanskje? Kanskje hun traff godt og fikk løsnet litt også?

Uff. Selv om det er vondt nå, så gjør det vell godt senere kanskje? Kanskje hun traff godt og fikk løsnet litt også?
jeg kan forvente å være støl i 2 dager no... er jeg støl lengre så er det ikke helt bra... :P men men skal bli bedre ja...

Back
Topp