Fargeklatten
Gift med forumet
Hehe.. Jeg har merket det selv et par ganger, rart hva en fødsel gjør med kroppenmen det er bare å knipe i vei
![]()
Ser jeg har masse å glede meg til den dagen det klaffer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Jeg har merket det selv et par ganger, rart hva en fødsel gjør med kroppenmen det er bare å knipe i vei
![]()
KNIIIIIPHehe.. Jeg har merket det selv et par ganger, rart hva en fødsel gjør med kroppenmen det er bare å knipe i vei
![]()
hehe, huffTuller du? jeg kan ikke hoppe på trampoline engang uten at det renner litt i trusa!
Og jeg var veldig flink med knipeøvelsene... men kanskje ikke de siste 3 åraEr det noe man skal drive med hele tiden?
KnisKNIIIIIP
hehe, å jadaSer jeg har masse å glede meg til den dagen det klaffer![]()
sant...Knis![]()
Tuller du? jeg kan ikke hoppe på trampoline engang uten at det renner litt i trusa!
Og jeg var veldig flink med knipeøvelsene... men kanskje ikke de siste 3 åraEr det noe man skal drive med hele tiden?
hvordan går det med dere?
Her går det ikke bra for tiden.. alt er bare styr.
Barnehagen har hatt møte med oss fordi vi har kommet forsent til barnehagen. Dette er pga. den sinnsyke trafikken fra jobb - barnehagen. I tillegg har de regel at barna som blir levert 07 må hentes 16.00 - og det er nesten umulig der vi jobber nå
I tillegg HATER jeg jobben min akkurat nå.. ikke det jeg gjør, men firmaet jeg jobber for. Drittfolk som bare slenger sladder og gir faen.. dritsur
I tillegg er jeg livredd for at jeg ikke er gravid siden det har vært så mye stress IGJEN denne måneden
Syt og klaging fra meg altså...![]()
what? :O:O i m sin bhg så har de bare en åpningstid ikke en maxtid for hvor lenge de kan være der på dagtid... :OHer går det ikke bra for tiden.. alt er bare styr.
Barnehagen har hatt møte med oss fordi vi har kommet forsent til barnehagen. Dette er pga. den sinnsyke trafikken fra jobb - barnehagen. I tillegg har de regel at barna som blir levert 07 må hentes 16.00 - og det er nesten umulig der vi jobber nå
I tillegg HATER jeg jobben min akkurat nå.. ikke det jeg gjør, men firmaet jeg jobber for. Drittfolk som bare slenger sladder og gir faen.. dritsur
I tillegg er jeg livredd for at jeg ikke er gravid siden det har vært så mye stress IGJEN denne måneden
Her går det ikke bra for tiden.. alt er bare styr.
hvordan går det med dere?
Her går det braTittei jenterhvordan går det? I morgen står gyn for tur, så blir spennende å se om eggene har vokst noe etter sprøytestart, eller om jeg må øke dosen! Satser på det første
![]()
Uff. Selv om det er vondt nå, så gjør det vell godt senere kanskje? Kanskje hun traff godt og fikk løsnet litt også?AU, føler fysio har voldtatt skulderen min i dag. hun har truffet 100 rett på irratasjonsstedet på skulderen i dag. dette var fanken meg ikke behagelig*hyyyle det er søren meg verre enn fødselen*(gjerne pga smertesensasjonen er så utrolig forskjellig)
jeg kan forvente å være støl i 2 dager no... er jeg støl lengre så er det ikke helt bra...Uff. Selv om det er vondt nå, så gjør det vell godt senere kanskje? Kanskje hun traff godt og fikk løsnet litt også?