Fargeklatten
Gift med forumet
Ser ut som all fornuft forsvinner med desperasjon. Ring i et hårstrå, jenter? Come on![]()
Trenger alt å være så fornuftig da? Er jo bare for gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som all fornuft forsvinner med desperasjon. Ring i et hårstrå, jenter? Come on![]()
Har så urilig mageforstår ikke hvorfor, ikke spist veldig unormalt. Annet enn at det har blitt en del rask mat
noen som har tips til å hjelpe magen min?
![]()

Idoform skal være bra for magen, evt. activia eller Biola om du tror på reklame![]()
imodium comp funkerHar drukket biola, føler ikke det hjelper særligbobler og romler i ett sett inni der, vært sånn i ca to uker nå
![]()
imodium comp funker
tja, er vel mer det motsatte med innslag av en del luftplager.Funker det på treg mage også?
tja, er vel mer det motsatte med innslag av en del luftplager.
For treg mage hjelper laktulose (salgsnavn Duphalac) evt med 10 dråper laxoberaldråper oppi, da er magen igang dangen etterpå. Kjøpes reseptfritt på apoteket.
Testet?Har så urilig mageforstår ikke hvorfor, ikke spist veldig unormalt. Annet enn at det har blitt en del rask mat
noen som har tips til å hjelpe magen min?
![]()
Hvor lang tid skal det ta fra man har gått på provera til mensen kommer da? *Litt nysgjerrig på ting jeg ikke kan* hihi.Gyn i morgen igjen.. En uke siden sist bare.. han syntes det var rart at mensen ikke har kommet ennå selv om jeg har gått på provera for å få mensen. Får se hva han sier i morgen. Vil bare komme i gang med forsøk nå!
som regel kommer blødningen mellom 3-7 dager, men ingenting tar knekken på meg og mine hormonerHvor lang tid skal det ta fra man har gått på provera til mensen kommer da? *Litt nysgjerrig på ting jeg ikke kan* hihi.
Lykke til i morgen prøverSpennende å se hva gyn sier, håper du snart er i gang med forsøket
![]()
Ahasom regel kommer blødningen mellom 3-7 dager, men ingenting tar knekken på meg og mine hormonerhaha..
Ja, sist jeg gikk på det tok det 7 dager etter jeg tok siste tablett til jeg fikk mensen. Så det funket jo forrige gang da i det minsteAhahehe. Har du prøvd provera før da? Med effekt? Ingenting er værre enn når kroppen jobber mot det man ønsker så inderlig.
Lykke til i morgenJa, sist jeg gikk på det tok det 7 dager etter jeg tok siste tablett til jeg fikk mensen. Så det funket jo forrige gang da i det minstemen ja, er veldig kjedelig når kroppen gjør som den selv vil og alt annet enn den får beskjed om
![]()
Testet?![]()
Lykke til med testing lykkeprøverJa, neg test i morres, er 11 dpo, aldri testet positivt før 12/13 dpo, kanskje jeg tester igjen i morra. Ble så frykt kvalm i sekstiden i kveld og, måtte bare legge meg. Og det er masse stikking og liv og røre nederst i magen. Enten kommer mensen med et pang som før jul, ellers er jeg gravid igjen
Masse lykke til hos gyn! Krysser fingrene for at mensen kommer snart![]()
Takk :-DLykke til med testing lykkeprøverkrysser fingrene for deg
![]()
SpennendeJa, neg test i morres, er 11 dpo, aldri testet positivt før 12/13 dpo, kanskje jeg tester igjen i morra. Ble så frykt kvalm i sekstiden i kveld og, måtte bare legge meg. Og det er masse stikking og liv og røre nederst i magen. Enten kommer mensen med et pang som før jul, ellers er jeg gravid igjen
Masse lykke til hos gyn! Krysser fingrene for at mensen kommer snart![]()