var bare drittlei når jeg skrev det,Hvordan går det turteldue?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var bare drittlei når jeg skrev det,Hvordan går det turteldue?
Håper dagen i dag er bedrevar bare drittlei når jeg skrev det,hahaha... lei venting, lei ikke vite... og trøtt som bare pokker...
![]()
dagen er MYYYE bedre måtte bare paracet til for å sovne i gårHåper dagen i dag er bedre![]()
var bare drittlei når jeg skrev det,hahaha... lei venting, lei ikke vite... og trøtt som bare pokker...
![]()
GratulererJeg fikk positiv test idag!! wææææ!![]()
GratulererJeg fikk positiv test idag!! wææææ!![]()
Så braDA er vi i gang med utredning! Vært inne å tatt alle blodprøver pluss sædprøven. Og gud hvor godt det er å være i gang! Føler meg litt lettere på en måte. Folk her inne har jo sagt at man blir roligere av å vite at man blir utredet, men har ikke hatt den følelsen før i dag. Nå håper jeg de kan finne ut hvorfor vi mister og kanskje gi oss noe hjelp på veien. Jeg har fått nytt håp for 2013! :-D

Happy humpingNå er EL rett rundt hjørnet! Pliiiis la det klaffe denne gang!!![]()
![]()
Så deilig at dere har kommet i gangDA er vi i gang med utredning! Vært inne å tatt alle blodprøver pluss sædprøven. Og gud hvor godt det er å være i gang! Føler meg litt lettere på en måte. Folk her inne har jo sagt at man blir roligere av å vite at man blir utredet, men har ikke hatt den følelsen før i dag. Nå håper jeg de kan finne ut hvorfor vi mister og kanskje gi oss noe hjelp på veien. Jeg har fått nytt håp for 2013! :-D
Lykke tilNå er EL rett rundt hjørnet! Pliiiis la det klaffe denne gang!!![]()
![]()
Håper den klorer seg fast og blir i 9 mndTusen takk alle sammen! Vi har prøvd siden mars 2012,så var jo nesten et år,og jeg adde begynt å innstille meg på at dette kunne ta et år til. Håper så at den klorer seg fast!![]()
Takk for detTakk! det håper jeg også!!Og lykke til til deg når neste el kommer!
![]()
Så deilig at dere har kommet i gangkanskje spiren sitter nå, som du er roligere
krysser fingrene for deg og at alt ser bra ut
![]()