For oss som har prøvd lenge

var bare drittlei når jeg skrev det, :p hahaha... lei venting, lei ikke vite... og trøtt som bare pokker... :p

Skjønner deg godt, og det er virkelig lov! Håper du har det bedre nå :D

DA er vi i gang med utredning! Vært inne å tatt alle blodprøver pluss sædprøven. Og gud hvor godt det er å være i gang! Føler meg litt lettere på en måte. Folk her inne har jo sagt at man blir roligere av å vite at man blir utredet, men har ikke hatt den følelsen før i dag. Nå håper jeg de kan finne ut hvorfor vi mister og kanskje gi oss noe hjelp på veien. Jeg har fått nytt håp for 2013! :-D

DA er vi i gang med utredning! Vært inne å tatt alle blodprøver pluss sædprøven. Og gud hvor godt det er å være i gang! Føler meg litt lettere på en måte. Folk her inne har jo sagt at man blir roligere av å vite at man blir utredet, men har ikke hatt den følelsen før i dag. Nå håper jeg de kan finne ut hvorfor vi mister og kanskje gi oss noe hjelp på veien. Jeg har fått nytt håp for 2013! :-D
Så bra :D Det må være en deilig følelse :D Masse lykke til snuppa <3 Gleder meg til vi kommer videre i vår utredning :D

Så deilig at dere har kommet i gang :) kanskje spiren sitter nå, som du er roligere :) krysser fingrene for deg og at alt ser bra ut :)

Tusen takk alle sammen! Vi har prøvd siden mars 2012,så var jo nesten et år,og jeg adde begynt å innstille meg på at dette kunne ta et år til. Håper så at den klorer seg fast! :)

Tusen takk alle sammen! Vi har prøvd siden mars 2012,så var jo nesten et år,og jeg adde begynt å innstille meg på at dette kunne ta et år til. Håper så at den klorer seg fast! :)
Håper den klorer seg fast og blir i 9 mnd :D

Takk! det håper jeg også!! :) Og lykke til til deg når neste el kommer! :)
Takk for det :D Har gitt opp håpet egentlig. Men starter med nytt mot og pergo neste mnd :D

Back
Topp