Nydelig strikk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fine klær og teppe!![]()

Takk!Nydelig strikk!
Takk!Ååå veldig fint hentesett og pledd[emoji7]
Godt å kjenne mye liv. Hun koser seg nok litt ekstra inni der nå før hun forlater redet[emoji5]

Er litt for spennende nå ja!9 ørsmå dager igjen. Herlighet så spennende[emoji173]️ hva sier magefølelsen? Blir det overtid? Vet du om din mor fødte før termin med deg?

Veldig usikker på hva magefølelsen egentlig sier, har tenkt at hun kanskje kommer før eller nær termin men redd for at jeg kommer til å gå over. Men kroppen jobber veldig og har gjort det lenge nå så håper den snart er klar! Mamma fikk meg en dag før eller etter termin mener jeg. Håper jo at det skjer veldig snart kjenner jeg 

39+3
En uke igjen til termin!
Hadde skikkelige verkinger i går, såpass at jeg følte det var ubehagelig å sitte i ro, men ingen rier.
Hadde vært koselig om hun kom i dag på halvannet års bryllupsdagen vår men det skal vel litt til
Er så deilig at hun har lagt seg så langt ned for da ligger jeg så mye bedre om natta! Eneste er at det er ikke lett å finne klær man er komfortabel i lenger for å si det sånnveldig glad i magen men gleder meg også veldig til å kunne bruke vanlig tøy igjen.
I dag skal vi ut å kjøpe newbie del til tripp trapp stolen fra noen på finn, og så blir det tour de ski og strikking resten av dagen tenker jeg![]()
Akkurat nå strikker jeg på en snøløvjakke i tre mnd størrelseNei, sjansen for at det går så fort er vell liten[emoji6]
Vi også har kjøpt newborn seat til tripp trappen. Koselig nå som jenta vår er begynt å være våken i litt lenger perioder om gangen[emoji4]
Hvilket strikkeprosjekt holder du på med?

Nå er det like før [emoji7][emoji4] Snart har du lille på utsiden, max 3 uker igjen nå men satser på fødsel snart[emoji4][emoji173]39+3
En uke igjen til termin!
Hadde skikkelige verkinger i går, såpass at jeg følte det var ubehagelig å sitte i ro, men ingen rier.
Hadde vært koselig om hun kom i dag på halvannet års bryllupsdagen vår men det skal vel litt til
Er så deilig at hun har lagt seg så langt ned for da ligger jeg så mye bedre om natta! Eneste er at det er ikke lett å finne klær man er komfortabel i lenger for å si det sånnveldig glad i magen men gleder meg også veldig til å kunne bruke vanlig tøy igjen.
I dag skal vi ut å kjøpe newbie del til tripp trapp stolen fra noen på finn, og så blir det tour de ski og strikking resten av dagen tenker jeg![]()
Takk for gode ordJeg gleder meg på dine vegne til hva dere snart skal oppleveDet er ikke så lett å se når man står oppi det og det er både skummelt og vondt men det er samtidig så fint, så spesielt og en helt utenom det vanlige-opplevelse. Og selv om jeg hadde vanskelig for å se det for meg på forhånd, gjorde fødselen og den første tiden etterpå forholdet mellom meg og mannen sterkere.
Lykke til med innspurten og fødsel!Jeg håper jeg får se bilde av henne etter hvert
![]()
er så spent på hvordan hun ser ut!
Det syns jeg var gode nyheter når man først går rundt å verker på denne måten
Så fikk beskjed om å dra hjem og sove,spise og slappe av og lade opp til fødsel så det er planen nå