Folat

En tråd i 'Desember 2013' startet av ~lilletrille~, 31 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015

Får heller kjøpe slike gravidpiller :p

2. Junigull18 Elsker forumet Junilykke2018

Tar folat og spiser mye frukt og grønnsaker..Prøver å få i meg 5 om dagen=)

3. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

Ja :) tatt siden vi kuttet p-pillene :)

4. elink Elsker forumet

Tar det frem til jeg eventuelt begynner å kaste opp... ;-) Kommer ikke til å gå hele første trimester da.

5. _nette86 venter en liten juleskatt Høsthjerter 2017

Har tatt fra rett før EL til tanta kom siden vi begynte prøvingen for nesten 1 år siden.
    Holder fortsatt på, og holder spira seg i magen denne gangen skal jeg kjøpe slike Life for gravide på apoteket :)

6. Little Jo Flørter med forumet

Folat har jeg tatt i hele år, og tran. Holder det?

7. _venter_ Elsker forumet

:dance011 Jupp

8. Folat og Omega 3 tar jeg :)

9. Little Jo Flørter med forumet

Men så greit. Da er jeg innafor :)

10. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Jeg har ikke tatt folat hele tiden, begynte med en gang jeg mistenkte at jeg var gravid. Loppa mi var vel kanskje en uke da, så jeg satser på at ting går som det skal :) Jeg hadde ikke turt å gamble ved å ikke ta noe folat i hvertfall :/

11. missi12 Elsker forumet

Tar folat og omega 3 :)

12. lulan Forelsket i forumet

Fant ut i dag at jeg var gravid så i mårra blir det folsyre innkjøp, i fikk egentlig beskjed av legen og ta folsyre etter at jeg fikk dattra mi for 6mnd side Pga av av vist lite av det, kanskje jeg må ta dobbel dose??;)

13. KristinLouise Gift med forumet

Samme her, kjøpte tabletter for 3 mnd da jeg var i London i januar. Har tatt dem i ca 1,5 mnd.

14. Krysén Forelsket i forumet

Sikkert ikke dumt med dobbel dose ;) men kanksje bare ringe legen først å bekrefte at det er en god ide? selv så tar jeg 2,5 dobbel dose ;) siden jeg har hatt lite, men trolig ikke nå lenger da jeg har tatt den dosen i ett år :p

15. babyboom27 Glad i forumet

:) Bruker Gravid kosttilskudd. (Lifeline care)

16. Jeg var hos legen min igår, når jeg først var der så spurte jeg han om det holdt at jeg tok Folat og Omega 3, det var kjempe fint sa han, men han hadde sett mye til at gravide hadde for lite D vitaminer, så jeg kjøpte det også jeg like godt :)

17. Krysén Forelsket i forumet

Ja det er veldig sant :) derfor tar jeg tran året rundt ;) sunn D-vitmamin og omega 3

18. Little Jo Flørter med forumet

Det hadde jeg også!

19. Mamela Glad i forumet

Jeg prøver å huske det ja:) har glasset stående i et kjøkkenskap, burde kanskje flyttet det ned på benken:)

20. Krissymissy Andre møte med forumet

Her tar jeg 4 mg folat daglig og har gjort i snart 5 måneder.

Del denne siden