Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garnSå gøy! Har du sett for deg noen oppskrifter du vil strikke?[emoji7]
De er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garnSå gøy! Har du sett for deg noen oppskrifter du vil strikke?[emoji7]
De er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid 
Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garnDe er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid
skal også starte på lille isbjørnsromper fra lykkeliten snart! Den strikker jeg i hvit så den passer begge
![]()
Så fint, strikker det samme teppe og fargeSelv har jeg strikket en romper, et vognteppe (byssanlull fra klompelompe) og holder på med bladrilledressen til knitsandpieces [emoji4]Vis vedlegget 253868
Vis vedlegget 253869
Det får bli litt kjønnsnøytralt frem til vi vet kjønnet [emoji4]

Jeg strikker masse! Men nå er jeg så gåen at pinnene har blitt lagt litt til side. Satser på at jeg får tilbake lysten når formen kommer seg litt![]()
var det vanskelig å strikke?Selv har jeg strikket en romper, et vognteppe (byssanlull fra klompelompe) og holder på med bladrilledressen til knitsandpieces [emoji4]Vis vedlegget 253868
Vis vedlegget 253869
Det får bli litt kjønnsnøytralt frem til vi vet kjønnet [emoji4]
Åh den shortsen var skjønn <3Jeg strikker
Tør ikke strikke noe til prikken enda, kanskje etter TUL
Her er det siste jeg strikket; til min ferskeste nieseVis vedlegget 253938
TakkÅh den shortsen var skjønn <3
den var litt stor når hun ble født så vi har de søteste bildene av henne i den 
Jeg strikker
Tør ikke strikke noe til prikken enda, kanskje etter TUL
Her er det siste jeg strikket; til min ferskeste nieseVis vedlegget 253938

JaSå fint❤ Er det klompelompe? ❤❤❤
både shortsen og tøflene. Luen bare prøvde jeg meg litt frem på 
det er jo så mye fint så en ønsker jo å strikke altJeg har strikket masse i det siste til meg selv og frøkna, men det er jo i størrelse 2-3 år, Så tar litt tid før lille kan låne det [emoji28]Er det som har skjedd her også! har bare strikket noen få masker siden jeg fant ut at jeg var gravid siden formen ikke har vært på topp. Men regner med det kommer segHar en del jeg har strikket i høst/vinter både til gutt og jente og til begge deler som jeg har liggene da
![]()
Hehe joda, vi får bare glede oss til formen blir litt bedre sånn at vi kan begynne å produsereJeg har strikket masse i det siste til meg selv og frøkna, men det er jo i størrelse 2-3 år, Så tar litt tid før lille kan låne det [emoji28]