Flere strikkere her?

Så gøy! Har du sett for deg noen oppskrifter du vil strikke?[emoji7]
Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garn :angelic: De er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid :) skal også starte på lille isbjørnsromper fra lykkeliten snart! Den strikker jeg i hvit så den passer begge :Heartred
 
Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garn :angelic: De er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid :) skal også starte på lille isbjørnsromper fra lykkeliten snart! Den strikker jeg i hvit så den passer begge :Heartred

Har du bilder av hvordan disse ser ut? Jeg trenger flere prosjekter fremover !:D Her er det også i kjønnsnøytrale farger enn så lenge :p
 
Jeg er strikker.... men venter til jeg vet kjønn :)
 
Jeg strikker masse! Men nå er jeg så gåen at pinnene har blitt lagt litt til side. Satser på at jeg får tilbake lysten når formen kommer seg litt :)
 
Kanskje jeg burde strikket litt igjen ja :) Gjorde det masse før, men nå syr jeg mest. Strikking passer min nåværende sofagristilværelse bedre da :))
 
Jeg strikker masse! Men nå er jeg så gåen at pinnene har blitt lagt litt til side. Satser på at jeg får tilbake lysten når formen kommer seg litt :)

Er det som har skjedd her også! har bare strikket noen få masker siden jeg fant ut at jeg var gravid siden formen ikke har vært på topp. Men regner med det kommer seg :) Har en del jeg har strikket i høst/vinter både til gutt og jente og til begge deler som jeg har liggene da :)
 
Flinke dere alle er! :) leste overskriften til tråden litt fort, og trodde med en gang det stod: er det flere strippere her? :hilarious:
stussa litt på det altså.

Skal begynne å strikke til lille etter UL hvis alt er bra ❤️
 
Er det som har skjedd her også! har bare strikket noen få masker siden jeg fant ut at jeg var gravid siden formen ikke har vært på topp. Men regner med det kommer seg :) Har en del jeg har strikket i høst/vinter både til gutt og jente og til begge deler som jeg har liggene da :)
Jeg har strikket masse i det siste til meg selv og frøkna, men det er jo i størrelse 2-3 år, Så tar litt tid før lille kan låne det [emoji28]
 
Back
Topp