Flere strikkere her?

En tråd i 'Desember 2018' startet av Shiepo, 18 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Den var fin!
    Det tror jeg du kan klare, hvis du vil ;)

2. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Så bra! Skulle gjerne begynt i dag helst, men så er det jo det å få tak i garn da siden jeg er hjemme i dag. Må se om jeg har samvittighet til å sende mannen senere!

• Liker Liker x 1
  3. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Den var kjempe fin❤ Hvis det skjuler seg en jente inni i magen skal jeg selv prøve meg på å strikke nordlandsbunad :D Syns det er så fint med strikket festdrakter ❤

4. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Enig! :) Jenta mi setter så utrolig stor pris på å få noe som er hjemmelaget så tenkte det hadde vært litt stas :)

5. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja, tror nok du blir å greie det hvis du bare går inn for det❤ Så blir det nok en fornøyd frøken på 17. mai :)

6. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Ja det tror jeg. Tilbringer jo endel tid på sofaen hehe så greit å gjøre noe samtidig :)

7. BoOojaa Guest

Jeg strikker masse [emoji4] men formen er ikke helt klar for strikk enda, Hehe.. men har litt liggende i en gaveskuff. Kan ratt hende det går til eget bruk istedenfor [emoji87]

8. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Sånn har jeg også vært den siste mnd.. Formen har ikke vært i stand til strikking.. Kjipt og dagene har vært kjedelig siden det er noe jeg virkelig liker og holde på med. Nå er jeg begynt litt igjen og det føles deilig. :) Men strikker ikke like mye som før enda :s
    Men det kommer seg iallefall :)

9. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Fikk masse garn fra min bestemor sendt i posten i går. Masse babyull faktisk fordi om hun ikke vet noen ting enda :')

Har dere tips til ting jeg kan strikke? Helst litt småting nå som formen ikke er helt på topp :)

10. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Luer og sokker? Så koselig å få garn da :)

• Liker Liker x 1
  11. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Strikker for tiden til guttene så håper å bli ferdig med det innen oul, så strikker jeg noe til lille i magen når vi vet kjønnet:). Håper også mamma vi strikke noe :)

• Liker Liker x 1
  12. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Koseteppe fra klompelompe teppe begynner å ta form :D

Vedlagte filer:

13. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Har dere tips til noe enkelt å strikke (ikke pledd/teppe) til ei som ikke har strikket så mye?

14. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

skappel gensern er en enkel gensern og strikke. Du strikker del for del og styr sammen til slutt. Ligger gratis oppskrift iallefall til baby/barn hvis du googler :)
    Kyser er også kjempe fine og egentlig veldig lette og strikke eller vanlige luer. :)
    Votter uten tommel er også veldig greit :)

Del denne siden