Flere strikkere her?

Den var fin!
Det tror jeg du kan klare, hvis du vil ;)
Så bra! Skulle gjerne begynt i dag helst, men så er det jo det å få tak i garn da siden jeg er hjemme i dag. Må se om jeg har samvittighet til å sende mannen senere!
 
Dere flinke strikkere! Datteren min ønsker seg bunad til 17.mai. Vurderer å strikke. Noen som tror denne lar seg gjøre til 17.mai. Blir jo da i underkant av 2 uker på strikkepinne nr 3.

https://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/linnea-kjole
Den var kjempe fin❤ Hvis det skjuler seg en jente inni i magen skal jeg selv prøve meg på å strikke nordlandsbunad :D Syns det er så fint med strikket festdrakter ❤
 
Den var kjempe fin❤ Hvis det skjuler seg en jente inni i magen skal jeg selv prøve meg på å strikke nordlandsbunad :D Syns det er så fint med strikket festdrakter ❤
Enig! :) Jenta mi setter så utrolig stor pris på å få noe som er hjemmelaget så tenkte det hadde vært litt stas :)
 
Enig! :) Jenta mi setter så utrolig stor pris på å få noe som er hjemmelaget så tenkte det hadde vært litt stas :)
Ja, tror nok du blir å greie det hvis du bare går inn for det❤ Så blir det nok en fornøyd frøken på 17. mai :)
 
Ja, tror nok du blir å greie det hvis du bare går inn for det❤ Så blir det nok en fornøyd frøken på 17. mai :)
Ja det tror jeg. Tilbringer jo endel tid på sofaen hehe så greit å gjøre noe samtidig :)
 
Jeg strikker masse [emoji4] men formen er ikke helt klar for strikk enda, Hehe.. men har litt liggende i en gaveskuff. Kan ratt hende det går til eget bruk istedenfor [emoji87]
 
Jeg strikker masse [emoji4] men formen er ikke helt klar for strikk enda, Hehe.. men har litt liggende i en gaveskuff. Kan ratt hende det går til eget bruk istedenfor [emoji87]
Sånn har jeg også vært den siste mnd.. Formen har ikke vært i stand til strikking.. Kjipt og dagene har vært kjedelig siden det er noe jeg virkelig liker og holde på med. Nå er jeg begynt litt igjen og det føles deilig. :) Men strikker ikke like mye som før enda :s
Men det kommer seg iallefall :)
 
Fikk masse garn fra min bestemor sendt i posten i går. Masse babyull faktisk fordi om hun ikke vet noen ting enda :')

Har dere tips til ting jeg kan strikke? Helst litt småting nå som formen ikke er helt på topp :)
 
Fikk masse garn fra min bestemor sendt i posten i går. Masse babyull faktisk fordi om hun ikke vet noen ting enda :')

Har dere tips til ting jeg kan strikke? Helst litt småting nå som formen ikke er helt på topp :)
Luer og sokker? Så koselig å få garn da :)
 
Strikker for tiden til guttene så håper å bli ferdig med det innen oul, så strikker jeg noe til lille i magen når vi vet kjønnet:). Håper også mamma vi strikke noe :)
 
Koseteppe fra klompelompe teppe begynner å ta form :D
 

Vedlegg

  • Snapchat-625328776.jpg
    Snapchat-625328776.jpg
    599 KB · Visninger: 5
Har dere tips til noe enkelt å strikke (ikke pledd/teppe) til ei som ikke har strikket så mye?
 
Har dere tips til noe enkelt å strikke (ikke pledd/teppe) til ei som ikke har strikket så mye?
skappel gensern er en enkel gensern og strikke. Du strikker del for del og styr sammen til slutt. Ligger gratis oppskrift iallefall til baby/barn hvis du googler :)
Kyser er også kjempe fine og egentlig veldig lette og strikke eller vanlige luer. :)
Votter uten tommel er også veldig greit :)
 
Back
Topp