Flere strikkere her?

En tråd i 'Desember 2018' startet av Shiepo, 18 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stine17 Betatt av forumet

Vil strikke en babydress med raglandsfelling fra Sandnes garn :angelic: De er så fine og sikkert kjempe deilig på vinterstid :) skal også starte på lille isbjørnsromper fra lykkeliten snart! Den strikker jeg i hvit så den passer begge :Heartred

2. Shiepo Glad i forumet

Har du bilder av hvordan disse ser ut? Jeg trenger flere prosjekter fremover !:D Her er det også i kjønnsnøytrale farger enn så lenge :p

3. Vixen88 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Strikker litt:) må se om jeg finner noe fint å strikke etterhvert;)

• Liker Liker x 1
  4. Ceczy2 Betatt av forumet

Så fint, strikker det samme teppe og farge:happy:

• Liker Liker x 1
  5. Villa88 Blir kjent med forumet

Strikker et grått babyteppe :D Og så strikker min mor klær til barnebarna :Heartred

6. sengepolka Elsker forumet

Jeg er strikker.... men venter til jeg vet kjønn :)

7. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Jeg strikker masse! Men nå er jeg så gåen at pinnene har blitt lagt litt til side. Satser på at jeg får tilbake lysten når formen kommer seg litt :)

• Liker Liker x 1
  8. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Kanskje jeg burde strikket litt igjen ja :) Gjorde det masse før, men nå syr jeg mest. Strikking passer min nåværende sofagristilværelse bedre da :))

9. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Er det som har skjedd her også! har bare strikket noen få masker siden jeg fant ut at jeg var gravid siden formen ikke har vært på topp. Men regner med det kommer seg :) Har en del jeg har strikket i høst/vinter både til gutt og jente og til begge deler som jeg har liggene da :)

• Liker Liker x 1
  10. ~ Cathrine ~ Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Jeg strikker :happy:
    Tør ikke strikke noe til prikken enda, kanskje etter TUL :angelic:
    Her er det siste jeg strikket; til min ferskeste niese :love7 Screenshot_20180418-190309.png

• Liker Liker x 4
  11. ~ Cathrine ~ Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Så nyyydelig teppe :love7 var det vanskelig å strikke?

12. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Åh den shortsen var skjønn <3

• Liker Liker x 1
  13. ~ Cathrine ~ Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Takk :happy: den var litt stor når hun ble født så vi har de søteste bildene av henne i den :Heartred

• Liker Liker x 1
  14. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Så fint❤ Er det klompelompe? ❤❤❤

15. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Flinke dere alle er! :) leste overskriften til tråden litt fort, og trodde med en gang det stod: er det flere strippere her? :hilarious:
    stussa litt på det altså.

Skal begynne å strikke til lille etter UL hvis alt er bra ❤️

• Morsom Morsom x 1
  16. ~ Cathrine ~ Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Ja :happy: både shortsen og tøflene. Luen bare prøvde jeg meg litt frem på :wtf:

17. Mamma'n til J Andre møte med forumet

Ja jeg strikker og gleder meg til å strikke til den lille :happy: det er jo så mye fint så en ønsker jo å strikke alt:p

• Liker Liker x 1
  18. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Jeg har strikket masse i det siste til meg selv og frøkna, men det er jo i størrelse 2-3 år, Så tar litt tid før lille kan låne det [emoji28]

19. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hehe joda, vi får bare glede oss til formen blir litt bedre sånn at vi kan begynne å produsere :D

20. Ønskebarn91 Glad i forumet Marsipanene 2019

Eg er en strikker! Altfor mye planer om hva eg SKAL lage ❤️

• Liker Liker x 1

Del denne siden