I kveld kjenner jeg på frustrasjon over å ikke få det til! ALT med hele babyperioden er så myyyye enklere med amming!! Bare det å dra bort er ett kapittel for seg selv når man gir mme!! I kveld har frøkna grått og grått..overtrøtt! Ammer man så e sannsynligheten stor for at den lille roer seg på puppen. Liten påfyll for å roe seg. Puppen kan gies som kos. MME er mat og bør ikke gis i for store mengder.... Hun sovnet tilslutt på puppen, men mange timers forsøk før hun godtok de!!
Idag kjenner jeg på følelsen av å være ufullstendig som kvinne... Sexlyst har vært mangelvare i mange år, ikke klarte kroppen å få til dette barnet naturlig (ivf), ikke taklet den graviditeten (dårlig i 9 mnd) og nå klarer den fader meg ikke å gi barnet mitt melk heller...drittkropp! Og alt er så sinnsykt urettferdig!!!
Idag kjenner jeg på følelsen av å være ufullstendig som kvinne... Sexlyst har vært mangelvare i mange år, ikke klarte kroppen å få til dette barnet naturlig (ivf), ikke taklet den graviditeten (dårlig i 9 mnd) og nå klarer den fader meg ikke å gi barnet mitt melk heller...drittkropp! Og alt er så sinnsykt urettferdig!!!