ønsker*magetroll<3
Forelsket i forumet
håper på det ivflinn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg og føler nok at blasto er best.. Vi har privat forsøk i danmark, dem kan der gå med på å motvillig dyrke til blasto mot et relativt heftig mellomlegg.Ville også gått for blasto hvis det er mulig, trodde ikke det var vanlig å dyrke til blasto i Norge jeg? Kanskje det har blitt det etter forrige gang vi var i gangda skal ihvertfall jeg be om det hvis det skulle gå dritt nå... men det gjør det ikke
hvorfor må du tine alle ?
Da blir det innsett 22.01!!! Glede megSiden ikke forrige fersk forsøk gikk i november skal vi prøve med fryseforsøk i januar!! Spennende det blir med det blastocyst deres!!
wow! hvilken dag tok du UL? ønsker deg masse lykketil!!!Da blir det innsett 22.01!!! Glede meg
TakkHva sa de i forhold til blasto'n, skal du allikevel vente 14 dager før du tester? Kunne dem telle cellene? Masse lykke til forresten![]()
Takk Jeg tok UL forrige tirsdag. Ringte klinikken idag for å si at testen var positiv, så tine de onsdag og sette inn på torsdag.wow! hvilken dag tok du UL? ønsker deg masse lykketil!!!
Ville også gått for blasto hvis det er mulig, trodde ikke det var vanlig å dyrke til blasto i Norge jeg? Kanskje det har blitt det etter forrige gang vi var i gangda skal ihvertfall jeg be om det hvis det skulle gå dritt nå... men det gjør det ikke
hvorfor må du tine alle ?
Haha akkurat samme jo... Lov å være trist å lei men ikke gi helt opp enda da... Kan jo være sen hcgstigning.. Blør du da?Uff... Føler med deg![]()
Nei, ikke noe enda.. Men føler at det er rett rundt hjørnet. Snakka med Hausken og det blir oppstart på runde 2 neste syklus. Hun mente hvis det var negativt idag så var det nok det imorgen også.Haha akkurat samme jo... Lov å være trist å lei men ikke gi helt opp enda da... Kan jo være sen hcgstigning.. Blør du da?