Flere med innsett i Januar?

Jeg må flytte ut herfra å inn i februar klubben da innsett blir første uka i feb.. men håper vi sees på Gravid siden før eller siden:)
 
Last edited:
Jeg må flytte ut herfra å inn i februar klubben da innsett blir første uka i feb.. men håper vi sees på Gravis sidene før eller siden:)

Da er vi i samme uke :)
 
ååå blir du med å flytte over eller blir du her? skal ha innsett 6 feb om alt går etter planen:)

Jeg er allerede "der", men må henge litt her og se hva som skjer med de som ligger et lite hestehode foran oss :)
 
Hmmm, måtte bare ta en test til morran som den utålmodige sjelen jg er..... Og den var svak positiv :) (en uke siden innsett )er det min tur tro el er det bare en kjemisk på nytt.... m knotten vi har testet jeg også svak 5 dager før for testdato var egentlig 1 juledag.. Uff, nå begynner ihvertfall tankene å få vinger
 
Last edited:
Håper det er et godt tegn, og at neste test vil være sterkere positiv :)
 
Hei! Her snegler dagene seg unna og hadde stortrua de første dagene men nå har jeg mistet motet litt.. Kjenner lite symptomer og har heller ikke fått den ene harde stikkinga som får meg til å ramle sammen litt.. D har skjedd på de to graviditetene
Så....
Så jeg tror ikke d går denne gangen heller.. Men vi får vente å se.. Skal vente til iallefall helga med testing.. Tror jeg.........
 
det var bare et egg som var over 13 mm, resten var på ti og under.. det var ganske dårlig med tanke på 15 dager med sprøyte så vi valgte å avbryte i dag.

noe som er helt i orden for oss, dumt å kaste bort et forsøk på 1 egg som kanskje til og med var dårlig kvalitet.
så vi starter da på nytt neste mens
Happy.gif




men det jeg da lurer på om er om noen vet dette,

siden jeg har gått på orgalutran for å ikke få el, vil jeg få el av meg selv nå?

og hvor lang tid tar det vanligvis før tr kommer?
 
Ser dere streken? Veldig svak, men det er nå en strek. Er veldig tidelig, så tørr ikke håpe alt for mye enda. Uansett så er en strek bedre enn ingen strek. :) Testen er iallefall tatt idag 9DPO.
9DPO.jpg
9DPOo.jpg
 
Jeg ser streken! :) Krysser fingrene for deg. (Sniker, hører ikke til i denne tråden).

1422196201076.jpg
 
Så gøy med en strek! Håper å høre om sterke strek om ikke så lenge :)
 
Jeg har starta med testing Bethlisa, og jeg tror nesten jg kanskje kan flytte over i gravidgruppa snart :) tør ikke være sikker enda siden jeg har to kjemiske nå etter hverandre men syns testene jeg har tatt nå er ganske klare ser streken din også, håper den blir sterkere for hver gang sjekk testene :) den øverste er fra i dag og den andre fra fredag :)
 

Vedlegg

  • tmp_19444-IMG_20150125_202704-788014585.JPG
    tmp_19444-IMG_20150125_202704-788014585.JPG
    382,2 KB · Visninger: 32
  • tmp_19444-IMG_20150123_165039378449943.JPG
    tmp_19444-IMG_20150123_165039378449943.JPG
    337,8 KB · Visninger: 36
Back
Topp