Flere med innsett i Januar?

B

Bethlisa

Guest
Da blir det Januar for oss da. :)Har idag vært til hyggelig samtale på Ivf klinikken Oslo med tanke på fryseforsøket. Blir oppstart på Progynova på blødningen som vi regner med dukker opp rundt nyttårstider. Det blir da event innsett i uke 2-3. De sa det var 83% sjanse for at Blastocyst ville overleve opptiningen. Vi har kun et Blastocyst på frys, så blir utrolig spennende det her. :)
 
Hvordan går det med dere Januar jenter? Her venter jeg fortsatt på menstruasjonen etter utskrapningen 4 November. Aldri ønsket så mye en blødning som nå, for skal jo igang på fryseforsøket på neste blødning. Jeg var på kontroll for to uker siden og da såg han eggløsning, så den burde ikke være så langt unna nå. Utålmodig ja :)
 
Hvordan går det med dere Januar jenter? Her venter jeg fortsatt på menstruasjonen etter utskrapningen 4 November. Aldri ønsket så mye en blødning som nå, for skal jo igang på fryseforsøket på neste blødning. Jeg var på kontroll for to uker siden og da såg han eggløsning, så den burde ikke være så langt unna nå. Utålmodig ja :)
Huff ja det skjønner jeg!! Typisk at når mensen SKAL komme så går man og venter og venter.., og omvendt.. Håper den kommer snart så du kommer i gang til januar :)
 
Stimulerer nå å håper alt går supert for da blir det uttak og innsett i løpet av uke 2 :)
 
Idag fikk jeg endelig menstruasjonen. :D :D Ganske nøyaktig 5 uker etter utskrapningen. Da blir det oppstart av progynova på neste menstruasjon (pga julen) i uke 2, så da regner jeg med at det blir innsetting i uke 4 om vårt blastocyst overlever opptiningen da.
 
Vi ble flyttet til januar siden de var usikkre på om vi rakk uttak og innsett før de stengte til jul :) så begynner på Gonal f ca 6-7 januar! :D første forsøk og veldig spent!!
 
Idag fikk jeg endelig menstruasjonen. :D :D Ganske nøyaktig 5 uker etter utskrapningen. Da blir det oppstart av progynova på neste menstruasjon (pga julen) i uke 2, så da regner jeg med at det blir innsetting i uke 4 om vårt blastocyst overlever opptiningen da.
Huff, når var det du mista? Hvor langt på vei mener jeg? Jeg mista for akkurat ett år siden i dag/går 13.12., var da 6+4 :( Det er tøft og miste! Håper jeg slipper det der en gang til!!! Lykke til for deg på neste forsøk! Håper det ordner seg!!
 
Huff, når var det du mista? Hvor langt på vei mener jeg? Jeg mista for akkurat ett år siden i dag/går 13.12., var da 6+4 :( Det er tøft og miste! Håper jeg slipper det der en gang til!!! Lykke til for deg på neste forsøk! Håper det ordner seg!!

Ja, det mye tøffere miste enn jeg hadde trodd. Skulle på UL i uke 6+4. Hadde ingen blødning og hcg steig som normalt. Ingen symptomer på at det skulle være noe galt. Det som møter oss på UL er en tom fostersekk altså en Blighted Ovum. En uke senere (værste uken i mitt liv), så var jeg på sykehuset for å få det ut. Startet med tablett kur. Fikk ikke ut alt, så det ble utskrapning 4. November.

Takk for lykkønskninger. :)
 
Nå er det plutselig snart Januar og vår tur da jenter. Blir spennende. :)

Ha en riktig God Jul alle sammen :)
 
Hei! Blir innsett på meg i slutten av januar/begynnelsen av februar. Dette er 2. ICSI forsøk. Veldig spent! satser på at 2015 blir et supert år for alle her ;)
 
Last edited:
Da blir det Januar for oss da. :)Har idag vært til hyggelig samtale på Ivf klinikken Oslo med tanke på fryseforsøket. Blir oppstart på Progynova på blødningen som vi regner med dukker opp rundt nyttårstider. Det blir da event innsett i uke 2-3. De sa det var 83% sjanse for at Blastocyst ville overleve opptiningen. Vi har kun et Blastocyst på frys, så blir utrolig spennende det her. :)
Siden ikke forrige fersk forsøk gikk i november skal vi prøve med fryseforsøk i januar!! Spennende det blir med det blastocyst deres!!
 
Wiiihiiii, i morgen er det januar og vi er et steg nærmere innsett :D
 
Jippi eg ska setta inn på mandag!! ❤️
Har to på frys, håper begge overlever opptiningen ❤️
 
Back
Topp