Flere med innsett i Januar?

Ville også gått for blasto hvis det er mulig, trodde ikke det var vanlig å dyrke til blasto i Norge jeg? Kanskje det har blitt det etter forrige gang vi var i gang :) da skal ihvertfall jeg be om det hvis det skulle gå dritt nå... men det gjør det ikke ;) hvorfor må du tine alle ?

Ville også gått for blasto hvis det er mulig, trodde ikke det var vanlig å dyrke til blasto i Norge jeg? Kanskje det har blitt det etter forrige gang vi var i gang :) da skal ihvertfall jeg be om det hvis det skulle gå dritt nå... men det gjør det ikke ;) hvorfor må du tine alle ?
jeg og føler nok at blasto er best.. Vi har privat forsøk i danmark, dem kan der gå med på å motvillig dyrke til blasto mot et relativt heftig mellomlegg.
Men vi satser vel på at du ikke trenger no blasto neste gang- for dette er din mnd <3
vi har totalt 9 egg på frys, fordelt på 4 og 5.. jeg og ser at det er litt rart siden det ikke er normalt iflg andre.-/

Tvi TVi jeg heier på deg!

Hva sa de i forhold til blasto'n, skal du allikevel vente 14 dager før du tester? Kunne dem telle cellene? Masse lykke til forresten :-)

På IVF Klinikken Oslo dyrker de til Blastocyst. :)

Nå er det 1 uke siden uttak... 1 uke siden innsett til torsdag.. Nå lurer jeg på hvor tidlig kan egentlig symptomer melde seg, hva er den hersens Lutinus sin feil og hva kan faktisk være veldig tidlig tegn på at det kanskje er noe der :-) har siste to netter vært veldig tissetrengt i femtida, hodepine har så smått begynt, tett i nesa og til morran var jeg så sulten at det gnagde i magen... Symptomletingen er i gang, så mye mulig d også kun er psyken.... ;-) :-S

Lykke til alle Januar-jenter! Blir tidlig februar her, ser det ut til :)

Da var testdagen kommet og idag på rugedag 13 var testen negativ!
Skikkelig kjipt å sitte alene uten mannnen min idag...

Haha akkurat samme jo... Lov å være trist å lei men ikke gi helt opp enda da... Kan jo være sen hcgstigning.. Blør du da?
Nei, ikke noe enda.. Men føler at det er rett rundt hjørnet. Snakka med Hausken og det blir oppstart på runde 2 neste syklus. Hun mente hvis det var negativt idag så var det nok det imorgen også.

Back
Topp