Så bra
her ble det 17 egg, blir spennende å få tlf i morra :-D blir uansett innsett av to til torsdag ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så bra daHei igjen, måtte bare fortelle at det ble 8 som ble normalt befrukta![]()
Spennende masse lykke til med rugingenDa har jeg fått på plass to gullegg ;-)
Så spennendeDa har jeg akkurat kommet hjem fra kontroll. 11 dager siden mens og slimhinnen var idag på 10 mm noe enn kan være fornøyd med.Skal fortsette på Progynova og starte opp på Lutinus (griseriet) idag. Innsett til Onsdag 21. Måtte Blastocyste vårt overleve opptiningen og bli i 9 mnd
![]()
Jeg er med på innsett i januar!!! eller mulig det blir feb, det vet jeg ikke.. begynner på progy i dag (tvi tvi) skal inn å måle dag 12-14 fikk jeg beskjed om... krysser alt som krysses kan nå.
skal tine 5 stk og vurderer å dyrke disse til blasto for å optimalesiere mulighetene mine- noen råd her, for eller i mot?
Ja d virket på meg forrige rundeVar på ul fredag, tynn slimhinne og mange små eggposer (pco).. Opp i dose nå i helgen før ny ul i morgen.
Tror dere at det vil bedring til i morgen?![]()
Ville gått for blasto da jaSpennende.
Hadde helt klart gått for blasto, da det er større sjanse for å lykkes da.
Krysser fingrene for deg![]()