Flere med innsett i Januar?

Vi tilhører også fertilitetsenteret i Oslo. Ser ut til at vi får første forsøk i begynnelsen av februar. :D

Da har jeg akkurat kommet hjem fra kontroll. 11 dager siden mens og slimhinnen var idag på 10 mm noe enn kan være fornøyd med. :) Skal fortsette på Progynova og starte opp på Lutinus (griseriet) idag. Innsett til Onsdag 21. Måtte Blastocyste vårt overleve opptiningen og bli i 9 mnd :)

Da har jeg akkurat kommet hjem fra kontroll. 11 dager siden mens og slimhinnen var idag på 10 mm noe enn kan være fornøyd med. :) Skal fortsette på Progynova og starte opp på Lutinus (griseriet) idag. Innsett til Onsdag 21. Måtte Blastocyste vårt overleve opptiningen og bli i 9 mnd :)
Så spennende:) :) håper begge våres blastoer klarer tining å blir inni i 9 måneder❤️

Var på ul fredag, tynn slimhinne og mange små eggposer (pco).. Opp i dose nå i helgen før ny ul i morgen.

Tror dere at det vil bedring til i morgen? :)

Jeg er med på innsett i januar!!! eller mulig det blir feb, det vet jeg ikke.. begynner på progy i dag (tvi tvi) skal inn å måle dag 12-14 fikk jeg beskjed om... krysser alt som krysses kan nå.
skal tine 5 stk og vurderer å dyrke disse til blasto for å optimalesiere mulighetene mine- noen råd her, for eller i mot?

Jeg er med på innsett i januar!!! eller mulig det blir feb, det vet jeg ikke.. begynner på progy i dag (tvi tvi) skal inn å måle dag 12-14 fikk jeg beskjed om... krysser alt som krysses kan nå.
skal tine 5 stk og vurderer å dyrke disse til blasto for å optimalesiere mulighetene mine- noen råd her, for eller i mot?

Spennende. :)

Hadde helt klart gått for blasto, da det er større sjanse for å lykkes da.

Krysser fingrene for deg :)

Selv om dem er fryst på dag 2 og så må dem event dyrkes videre? jeg føler at når jeg har 5 stk som må tines samtidig så er det bedre å dyrke dem litt lengre.. har jo noen å ta av heheh. dette er så nytt og skummelt!

Back
Topp