Flere bærere her?

Det linsjalet jeg har kjøpt rett fra ww har trengt en del( les mye) innbrytning så kan jo være lurt å kjøpe i god tid. ;)
Hihi, tror eg var borti det ;)
Dette er pocketvev da, så muligens litt enklere å bryte inn, de sier iallefall det. Var ganske ålreit pris også :yuck: usikker på hvilken størrelse i tilfelle..

Hihi, tror eg var borti det ;)
Dette er pocketvev da, så muligens litt enklere å bryte inn, de sier iallefall det. Var ganske ålreit pris også :yuck: usikker på hvilken størrelse i tilfelle..
Hvilken knyte tror du er favoritten din da? Kenguru? Fcc?

Eg ynskjer å kjøpe eit godt elastisk sjal til den første tida. Brukte moby wrap i starten med forrige bebis, men eg tippar det fins eindel meir spennande på marknaden no. Nokon som har gode tips? :)

Eg ynskjer å kjøpe eit godt elastisk sjal til den første tida. Brukte moby wrap i starten med forrige bebis, men eg tippar det fins eindel meir spennande på marknaden no. Nokon som har gode tips? :)
Caboo (ferdigknytt) er jo fryktelig enkelt. Ellers hører jeg mye fint om hvor svalt aldoria sjalene er, fint om man er varm av seg.

Fikk så veldig lyst til å kjøpe dette :angelic:
https://wovenwings.co.uk/products/lullaby
Linblend som sikkert blir super neste sommer, og nydelig farge! Meneh....litt dumt å kjøpe til neste sommer allerede :banghead:
Lin er superdigg på varme dager, men greit å ha litt tid på innbrytning av ja. Hjelper jo å være svett og varm, men fortsatt.. :D
Personlig syns jeg lin er helt greit å bruke ellers på året også, og fantaserer regelmessig om å kjøpe ett linjal eller to til jeg og ;)

Åååh....ja! En ny bærebaby endelig kan jeg trykke på "følge"på alle facebookgruppene igjen har kun en ringslynge igjen her hjemme som ikke er solgt

Jeg kan ikke være bærer da jeg har dårlig rygg. Men skal nok kjøpe inn noe bæretøy for ryggen sin del. Ellers håper jeg på en vogn baby. Første mann bodde i vogna si når vi var ute. Han var en sove baby.

Ja, jeg gleder meg veldig!
Dessverre var min første litt slitsom å bære, så hver gang jeg stoppet opp eller satte meg ned begynte han å gråte. Men til turer var det veldig koselig, og jeg håper nestemann liker det bedre! :)

Back
Topp