Flere bærere her?

Kan noen anbefale en sjal til meg? :)

Jeg har en Moby sjal fra før, og brukte den veldig mye med første mann, men vi begge ble jo helt varm og svett av den :wtf:

Føler jeg er mest komfortable med en elastisk type.. men hvor mye mer avansert er det med vevd?
Mange liker caboo fordi den er ferdigknytt, men så vidt jeg vet er den ikke så veldig sval. Jeg skal kjøpe Coracor, synes de er så fine :)

Jeg har så lyst på sjal denne gangen, det ser så koselig ut :Heartred
Men er det noen som har erfaring til gode sjal når man er litt rund? Bruker 48/50 i klær, har lyst til å prøve et elastisk først, men er helt grønn på området:happy8

Fordelen med sjal er at det tilpasser seg kroppen din Så kan være tynneste flisa og største blubben uten problem. Jeg selv er str 46 og liker best sjal. Vogna har vi slutta å bruke for lenge siden (han er 1,5år nå)

Titter innom og lurer på hvilken knytemåte du foretrekker fra 8 måneder og oppover? Har brukt elastisk hittil, men må over på vevd nå.

Jeg liker best å knyte på rygg nå. Ryggsekk eller ruck er best å øve seg på. Når du nailer den kan du gå for flerlagsknyt som gir mer støtte til bærer.

Jeg har prøvd å selge sjalene mine og ikke fått solgt det ene sjalet som vil bli perfekt til nyfødtbæring! Mulig jeg må begynne å tro på sjebnen

Har vell ca 10-15 sjal og seler nå

Jeg hadde sjal fra babybjørn til førstemann. Var veldig klar for å bruke det masse, men her ble det nesten ikke brukt i det hele tatt. Hver sin smak sikkert:)

Eg er gammal bæremamma, og har litt stasj liggande foreløpig minstebarnet som er 11 år. Eg bar ho i fleire år, og håpar at det blir ein ny bærebaby dersom dette svangerskapet skulle gå bra med min høge alder.

Bæremamma her og. Har ett artipoppe kasjmir/bomullssjal liggende som blir digg til en liten en. Tror jeg blir å bruke rs og fra tidlig av denne gangen. Og noen andre sjal som kan være digge etterhvert.

Lurer mest bare på om jeg burde skaffe meg en tynn easycare i basestørrelse jeg. Har en tykk (perfekt til toddler) i base -1, og en tynn i base -2.
Også blir sikkert basestørrelsen min å gå opp jo etter svangerskapet :rolleyes:

Disse to sjalene kjøpte jeg til todleren rett før jeg fikk vite om graviditeten

Oscha Ancients of Gondor Namarie Wrap

lovaloom Astra Go Bananas Wrap

Vedlegg

• Screenshot_20190723-030743_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190723-030743_Samsung Internet.jpg
    19 KB · Visninger: 5
  • Screenshot_20190723-030655_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190723-030655_Samsung Internet.jpg
    17 KB · Visninger: 4
Disse to sjalene kjøpte jeg til todleren rett før jeg fikk vite om graviditeten

Oscha Ancients of Gondor Namarie Wrap

lovaloom Astra Go Bananas Wrap
Så fine sjal! Har en bananblend selv som jeg gleder meg til å få brukt med baby, og det oscha sjalet ser digg ut. Driver og sikler på ett til oscha middel earth sjal om dagen jeg og:P

Så fine sjal! Har en bananblend selv som jeg gleder meg til å få brukt med baby, og det oscha sjalet ser digg ut. Driver og sikler på ett til oscha middel earth sjal om dagen jeg og:p
Jeg har et som jeg vil selge. Bare pauset salget nå som jeg er på ferie Det er Smaug Destiny. Selges pga ble så mørkt for meg.

Vedlegg

• Screenshot_20190723-102324_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190723-102324_Samsung Internet.jpg
    16,4 KB · Visninger: 8
Kjøpt nytt sjal i dag :angelic: til lille :rolleyes:
Didymos prima med ull, fikk låne et da store var knøtt, og det var nydelig til henne, mykt og lunt:p så det blir supert! Basestørrelse ca, så da har eg vel egentlig det eg trenger :wtf:

Jeg har brukt babybjörn bæresele og ergobaby original

Vi hadde gått på veggen uten med eldste. Ville bare sove på en av oss. Eller på magen....

Ble mange timer på pilatesball med henne i sjal på magen, da sov ho godt ❤️
Og etterhvert mange turer ut og rundt, godt å slippe å ha med vogna (som ho virkelig ikke ville sove/være i). Kjempekos!
Men hvordan gjorde dere det da hun begynte i barnehagen? Sov hun da i vogn? Eller la de henne på en madrass kanskje...?

Men hvordan gjorde dere det da hun begynte i barnehagen? Sov hun da i vogn? Eller la de henne på en madrass kanskje...?
Ho sovna faktisk i vogna på første forsøk i bhg, og nå kan vi legge henne i vogna vi også og ho sovner der. Hadde aldri trodd om noen fortalte meg det for et år siden :banghead:
Aldri snakk om å sove (og nesten ikke være) i vogna hjemme før ho begynte i bhg.
Men altså, vi har gjort det "feil" hjemme, ho trenger å se oss/en trygg person fram til ho sovner, så i bhg setter de henne bare til rettes i vogna, og så ser ho på mens de legger de andre ungene fram til ho plutselig sovner. Vi har jo prøvd å legge henne ned hjemme :banghead:

Ja!
Caboo close var gull verdt i nyfødttiden, etter det ble det sjal. Frister litt å prøve vevd sjal neste gang!

Skal prøve huske hvor deilig det er å kosebære i sjal og gjøre det en del.
Har vel strengt tatt det vi trenger av bæretøy. Kanskje en bærejakke eventuelt...

Skal prøve huske hvor deilig det er å kosebære i sjal og gjøre det en del.
Har vel strengt tatt det vi trenger av bæretøy. Kanskje en bærejakke eventuelt...

Vi må nok ha ny bærejakke. Kjøpte en "billig" sist og den overlevde bare en sesong. Så skal investere i en god bærejakke denne gangen.

Jeg er usikker på om jeg skal begynne rett på vevd sjal eller om jeg skal innom elastisk igjen. Får se hva det blir til :happy:
Veldig kjekt med elastisk i starten da. Slippe å knyte om hver gang babyen skal ut og inn..

Back
Topp