Fleire "gæmlis"prøvarar?

Jeg har også hatt minst et par kjemiske siden sa. Veldig påkjenning [emoji57] Alt i alt stjeler dette mye energi fra meg og med en hektisk jobb i turnus samt to små barn med mye sykdom. Er det rett og slett for mye for meg for tiden. Tar lett til tårer og sover dårlig. Blir ikke gravid da vettu. Føler med deg, men ikke gi opp riktig enda! Skal se det blir baby på oss til slutt?!

Det er akkurat som å lese om meg selv.... Jeg har vært sykemeldt 1 uke nå, fordi ting er for mye.

Vi gir ikke opp enda :) Krysser fingrene for at det blir baby på oss alle til slutt.

Skjønner dere godt, jeg blir 38 i år. Og har tenkt at om vi ikke får klaff før jeg er 40 stopper vi. Da må vi bare finne oss med at drømmen om felles barn, blir med drømmen. Og heller nyte hverandres selskap og reise mere.
Greit å ha en plan B.

Det høres ut som en god plan :)

Det er akkurat som å lese om meg selv.... Jeg har vært sykemeldt 1 uke nå, fordi ting er for mye.

Vi gir ikke opp enda :) Krysser fingrene for at det blir baby på oss alle til slutt.

Jeg har vært hos legen flere ganger denne vinteren, aldri fått tilbud om litt sykmelding. Det sitter tydeligvis langt inne å sykmelde. Eller må man be om det selv?! Jeg tenker at det ville være forebyggende for min del, så jeg ikke går på en skikkelig smell. Jeg bruker i tillegg Lutinus som har bivirkninger i form av for eksempel fatigue og søvnløshet.. Syns du skal prøve og nyte og slappe av, og fortsette å være sykmeldt til du har kommet deg skikkelig. Skal se spiren sitter[emoji173]️

Jeg har vært hos legen flere ganger denne vinteren, aldri fått tilbud om litt sykmelding. Det sitter tydeligvis langt inne å sykmelde. Eller må man be om det selv?! Jeg tenker at det ville være forebyggende for min del, så jeg ikke går på en skikkelig smell. Jeg bruker i tillegg Lutinus som har bivirkninger i form av for eksempel fatigue og søvnløshet.. Syns du skal prøve og nyte og slappe av, og fortsette å være sykmeldt til du har kommet deg skikkelig. Skal se spiren sitter[emoji173]️

Tror sykemelding sitter langt inne å få. Jeg måtte be om det. Og jeg tenkte det samme som deg. Forebygge en skikkelig smell.

Spør legen om en sykemelding. Det er ingen som er tjent med at du går på en skikkelig smell.

Prøver å slappe av her :) Men hodet jobbet likevel ;)

Siste forsøk for vår del. Jeg fyller 44 år om noen mnd :facepalm: Er sannelig ei påkjenning. Etter 1 ma og 1 sa siden april i fjor, krysser jeg fingrene for at dette sitter. Klaffet etter en periode jeg absolutt ikke hadde tro på. Tok en test kun for å få bekreftet at jeg ikke var gravid, selv om tegnene var der (første perioden med wild yam. Trodde det var den som klusset med kroppen).

Ikm i dag. Nå blir det legen seinere i dag for å få crinone :)

Vedlegg

• 20180226_085706.jpg
    20180226_085706.jpg
    511,4 KB · Visninger: 111
Siste forsøk for vår del. Jeg fyller 44 år om noen mnd :facepalm: Er sannelig ei påkjenning. Etter 1 ma og 1 sa siden april i fjor, krysser jeg fingrene for at dette sitter. Klaffet etter en periode jeg absolutt ikke hadde tro på. Tok en test kun for å få bekreftet at jeg ikke var gravid, selv om tegnene var der (første perioden med wild yam. Trodde det var den som klusset med kroppen).

Gratulerer så mye :) Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien :)

Gratulerer med babystrek[emoji173]️

Tusen takk! :)
Jeg veksler mellom vantro, glede, ekstrem lykke - og til å være livredd og vettskremt. Forskjellen denne gang, kontra de to forrige svangerskapene som gikk galt, er det ingen antyding til blødning så langt :)

Kan forstå de følelsene ja.

Det lover godt :)

Tusen takk! :)
Jeg veksler mellom vantro, glede, ekstrem lykke - og til å være livredd og vettskremt. Forskjellen denne gang, kontra de to forrige svangerskapene som gikk galt, er det ingen antyding til blødning så langt :)

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
Har det på samme måte.. Prøver å slappe av og ikke teste så mye[emoji5]

Flott test.
Gratulerer. Håper det går bra denne gangen

Åh, hurra! :D Gratulerer så mye! Håper det går veien for oss begge! :smiley-bounce016
Når blir terminen din?

Tusen takk[emoji5] Ja det hadde vært så koselig[emoji173]️ I følge babyverden sin app er termin 10 november [emoji5] Din da?

Back
Topp