Her håper jeg spiren sitter helt til desember...
6+1 i dag.
Åhhh! Krysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+1 i dag.
Hvordan går det med gæmlisprøverne? Så gøy å se at noen her har fått positive tester!! Håper spirene sitter hele veien!
Blir gravid, men minster....
Håper jeg kommer helt i mål neste gang
Ja, føler meg, og er supergravid. Ingen blødninger, og magen vokser. Så det står ikke på det er rett og slett bare frykten som ødelegger til tider. Etter en sa og en MA før denne graviditeten, er det ikke alltid like lett å slappe av
6+1 i dag.
Blir gravid, men minster....
Håper jeg kommer helt i mål neste gang
Ah, så synd.. når mister du? Håp er viktig i en sånn situasjon
Nei forsåvidt ikke, gikk overraskende fort. 2 prøveperioder.Gratulerer!! Prøvd lenge?
Jeg fikk progesteronstøtte denne graviditeten fordi jeg hadde mistet to ganger tidligere. Begynte med Lutinus da jeg var 5+2, og skal stå på det til 14+0
Jeg mistet min spire i en ma. Måtte ta en utskrapning, da cytotec ikke virket. Graviditeten endte 9+5. Embryoet døde i uke 7, muligens 7+1[emoji17] Tungt og vanskelig.
Hvordan går det med gæmlisprøverne? Så gøy å se at noen her har fått positive tester!! Håper spirene sitter hele veien!
Fekk du progesteron støtte pga at du hadde mista før ? eller hadde du lave verdier på progesteron? Er nysjerig pga at jeg skal til Hauske klinikk og har sjølv mista 4 ganger.
Ja, jeg fikk Lutinus fordi jeg hadde mistet to ganger på kort tid. Gynekologen sa at sannsynligheten var stor for at jeg hadde progesteronmangel, og at det derfor kunne være verdt et forsøk. De gjorde ingen målinger
Masse lykke til! Håper dere lykkes snart
Siste gangene var MA i uke 9 og uke 12
Nei forsåvidt ikke, gikk overraskende fort. 2 prøveperioder.
Hmm.. Tror nesten ikke på denne[emoji87] har jo såvidt fått syklusen i gang [emoji28]
Det er ikke tvil om at den er positiv da!