Fleire "gæmlis"prøvarar?

40 år her, blir 41 om noen dager. Traff mannen for et par år siden, jeg har ett barn på 7 år, og han har to barn på 12 og 16 år. Vi har prøvd på et felles barn siden mai 2016.
Gravid utenfor livmor for ett år siden.
IVF negativ i mai 2017.
Spontant gravid i juli 2017, men det er BO (blighted ovum). Blir abort nå til tirsdag[emoji20]
Vi har tre embryo på frys etter IVF-forsøket, så håpet er ikke ute, men det svinner. Og jeg er såå lei av denne runddansen og hormoner på tur[emoji854]

40 år her, blir 41 om noen dager. Traff mannen for et par år siden, jeg har ett barn på 7 år, og han har to barn på 12 og 16 år. Vi har prøvd på et felles barn siden mai 2016.
Gravid utenfor livmor for ett år siden.
IVF negativ i mai 2017.
Spontant gravid i juli 2017, men det er BO (blighted ovum). Blir abort nå til tirsdag[emoji20]
Vi har tre embryo på frys etter IVF-forsøket, så håpet er ikke ute, men det svinner. Og jeg er såå lei av denne runddansen og hormoner på tur[emoji854]

Så leit å høre om bo og abort[emoji17] Satser på at gullegget ditt ligger i frysen og at du blir raskt gravid igjen [emoji173]️

Ser det er fler enn meg som har møtt mannen i sitt liv etter passert 35.
Vi prøver på et felles, og hans første. Jeg er 36, føler meg ikke så gæmlis,men er nok på nedtur med kroppen læll [emoji23]

Jeg er 38, og føler meg også litt "gæmlis" - men ikke for gammel til å bli mamma [emoji4] har 2 flotte barn fra tidligere ekteskap, men møtte " den rette" i voksen alder [emoji4] vi ønsker gjerne et felles barn, så her prøves det i vei [emoji6]

Jeg er 38, og hører nok til under "gæmlis"-tråden :greet025
Men det betyr jo på ingen måte at jeg er for "gæmlis" til å bli mamma igjen! Har to barn fra før på 6 og 8 år, og tror det kan bli kjempefint med et lite bøllefrø sånn til slutt :thumright
P.S. Mannen er den samme :love7

Er 37 når bebisen kommer, begynner å føle jeg er i siste runde, men håper å kanskje rekke en nummer 3 før eggene går ut på dato! [emoji7]

37 her, føler meg nok litt "gæmlis" og at klokken går fra meg. Ønsker å bli eldre mor før ung bestemor[emoji85] [emoji28]

Jeg er 37 år, som flere andre her var jeg godt voksen før jeg møtte mannen som er 41 år. Vi har ingen barn. Hadde SA i juni i uke 5. Håper sterkt på klaff snart, men testene er blendahvite hver mnd. Er nok 38 og 42 år før vi rekker å få barn.

Jeg er 37 år, som flere andre her var jeg godt voksen før jeg møtte mannen som er 41 år. Vi har ingen barn. Hadde SA i juni i uke 5. Håper sterkt på klaff snart, men testene er blendahvite hver mnd. Er nok 38 og 42 år før vi rekker å få barn.

Da er vi like gamle. Vi vet jo at vi kan bli gravid, så det er bare å holde motet oppe [emoji1303] Jeg er inne i den mest intense spenningen i disse dager. Overanalyserer selvsagt hvert minste tegn på at noe er på gang, og trekker alt i retning at det har klaffet. Veldig uvant for meg at ting tar tid, noe som gjør skuffelsen hver mnd ekstra stor...

Hei!
Jeg er 42 år, og prøver nå på mitt 3. barn, vårt 2. felles. Traff mannen i mitt liv litt seint, og vi brukte 2 år på å få hun lille frøkna vår som nå er 16 mnd :) Hadde en SA nå i september, fikk positiv eggløsningstest i går, så nå kjører vi på :D

Føyer med inn i denne rekka.. 39år.. fant den virkelig store kjærligheten for 5år siden og vi har lyst på 2 barn.. vist vi får det til. Har jo en gutt ilag med mannen ..Men vil gjerne ha en til.. Men er usikker på om vi blir å prøve lenge , før jeg evt.sier at jeg er ferdig.. mannen sier at dersom vi ikke får det til på vanlig måte, så trenger vi ikke å få hjelp, er kanskje litt enig.. Har jo to store barn, så har på en måte fått gleden av barn i mange år og tenker at jeg ikke skal oppta plassen til noen som ikke har fått barn, vist vi må ha hjelp.vi har jo tross alt fått ett barn ilag. :) Skulle det derimot klaffe denne perioden rekker jeg ikke å fylle 40år før knøttet kommer :)

Hei!
Jeg er 42 år, og prøver nå på mitt 3. barn, vårt 2. felles. Traff mannen i mitt liv litt seint, og vi brukte 2 år på å få hun lille frøkna vår som nå er 16 mnd :) Hadde en SA nå i september, fikk positiv eggløsningstest i går, så nå kjører vi på :D

Men hei, eg kjenner eg vart litt ekstra glad av å sjå at det er ei som er akkurat like gæmlis som meg her :D Eg er 7-8 dagar etter EL i dag, men eg kjenner ingen symptom i heile tatt. Eg hadde ein tidleg SA i august, og det gav meg litt håp sidan det iallefall viser at eg framleis har egg som kan befruktast - men gynekologen eg var til for to veker sidan kommenterte at eg hadde tynne slimhinner. Han sa ikkje noko om at dei var for tynne mtp graviditet, og eg fekk ikkje spurt meir konkret sidan det var så masse info på ein gong der og eg var både litt stressa og nervøs.

Lykke til med EL-kjøret no :D

Hei alle sammen!
Jeg er 41 år og hører hjemme her. Vi har et felles barn på 5 år (møttes i 2011) og prøver på nr 2. Har mistet et par ganger det siste året og har hatt to kjemiske graviditeter.

Da er vi like gamle. Vi vet jo at vi kan bli gravid, så det er bare å holde motet oppe [emoji1303] Jeg er inne i den mest intense spenningen i disse dager. Overanalyserer selvsagt hvert minste tegn på at noe er på gang, og trekker alt i retning at det har klaffet. Veldig uvant for meg at ting tar tid, noe som gjør skuffelsen hver mnd ekstra stor...

Jeg tester for tiden etter el., fikk blinkende smily på CBDD i går så da nærmer det seg. Kjenner veldig godt etter når el. er overstått. Da kan jo hver minste hikke være tegn på at noe er på gang :)

Like deppa i en uke hver mnd. når TR dukker, stakkars mannen.

Har mistet litt motet på at de noensinne blir vår tur, men vet jo at vi kan bli gravid i det minste :happy119

Jeg er ikke sikker på om jeg har skrevet her. Jeg er 38, og prøver på førstemann. Jeg traff kjæresten for snart 2 år siden. Tipper jeg er 39 innen jeg har født.

Jeg prøver ikke lenger for vi skal ha en liten en i mars, men følte meg liksom litt hjemme i denne "gæmlis" tråden likevel. Er 38 nå, rekker å bli 39 før spiren kommer. Er min første, men samboeren har en sønn på snart 4 fra før [emoji5]

Men hei, eg kjenner eg vart litt ekstra glad av å sjå at det er ei som er akkurat like gæmlis som meg her :D Eg er 7-8 dagar etter EL i dag, men eg kjenner ingen symptom i heile tatt. Eg hadde ein tidleg SA i august, og det gav meg litt håp sidan det iallefall viser at eg framleis har egg som kan befruktast - men gynekologen eg var til for to veker sidan kommenterte at eg hadde tynne slimhinner. Han sa ikkje noko om at dei var for tynne mtp graviditet, og eg fekk ikkje spurt meir konkret sidan det var så masse info på ein gong der og eg var både litt stressa og nervøs.

Lykke til med EL-kjøret no :D

Tusen takk, vi koser oss ekstra om dagen [emoji6]

Spennende tid du er inne i nå da[emoji4] Kan nok være litt tidlig enda for å kjenne symptomer...?

Så leit med SA i august[emoji17] Er så tøft å gå gjennom.

Tross vår alder er vi enda fertile, litt stolt av det jeg [emoji2] Har ikke hatt eggløsning uten pergotime på mange år jeg, først nå etter at jeg fikk ei frøken i fjor sommer har jeg begynt å få det uten hormonstøtte. #følersegung [emoji6]

Hmmm, tynne slimhinner? Hva kan det komme av? Pga alderen kanskje, eller..? Så kjedelig at du ikke fikk spurt mer om det.

TR kom i dag og da har vi max tre sykluser til igjen som prøvere. Har bestemt oss for å prøve ut året og skjer det ikke noe, så blir det "bare" et barn på oss. Veldig takknemlig for henne i hvert fall [emoji846]

Back
Topp