Flau over mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
ja, noen ganger så er jeg det[8D]

Det har hendt, ja.. Han kan ikke diskutere, og ting kommer ofte veldig feil ut. Han har også en del politiske meninger jeg blir dritflau over. Han pruter og han gjør ofte ting jeg føler er upassende. Han vet godt hva jeg blir flau over med ham, for han får høre det. Har foregått en del "oppdragelse" her i huset, ja.

ORIGINAL: nate79

ORIGINAL: *Hønemamma*

Hehe, sambo er en artig fyr[:D]
Har vært et par ganger hvor jeg har blitt litt flau, men det er bare fordi
jeg er forsiktig av meg, mens han er det stikk motsatte.. Som regel ler vi bare av det[8D]

Han liker å synge høyt, danse[X(][X(], diskutere andre ihjel..
Jo, og han er flink til å misforstå, så han svarer ofte på heeeelt andre ting[:D]
DET er morsomt det, spesielt hvis han ikke forstår det selv.

Er ikke lenge siden jeg ble flau sist, vi satt på café med vår 4 måneder gamle baby, og
hun promper.. MYE. Og høyt! Hun slapp en ordentlig en, og han bryter ut, helt sjokkert;
''Anette da[:-]'' før han flirer rått.. ALLE trodde det var MEG som feis....[X(]

Men alt i alt er han en herlig fyr[:)]

Det kan min og sagt!

au da! haha[:D]

aldri vært flau av utsende hanns.. han er jo nydelig[:D]
men har vært flau over han i fylla noen ganger før vi fikk barn hehe

Jepp, altfor ofte [8D]

Ja![:D]
Vi var på ultralyd og han kom rett fra jobb, kjempetrøtt etter mye hard jobbing, overtid og lite søvn.
Bustete på håret og ser veldig trøtt ut!
Etter han har pint seg våken igjennom ultralyden, så dupper han av når jeg sitter å snakker med damen der etterpå!
Jeg spør han om penger til bildene, han våkner brått og sier " hæ, lommelerke?"

Lurer på hva hun tenkte hun damen etterpå..

jeg blir ofte flau over min samboer,
det som gjør meg flauest er at han tygger så hardt at alle rundt hører når han slamrer tennene sammen.. til og med når han spiser suppe...
det er jo som¨å spise med en tilbakestående..
men ellers er han en fantastisk mann :)

Var litt flau i begynnelsen når vi var sammen. Kan vell si at min kjære var en "uslepen diamant", med visse uvaner [8D] Veldig fornøyd nå da etter litt strigling [:D]

Men kan fremdeles bli litt flau visst han buser ut med ekle raper foran venner ogsånn. Men ellers er han den beste [:)][:)]

Jeg var flau over at han ikke kunne "oppføre seg" i familietilstelninger.
Jeg er vokst opp med "normalstor" familie, mens han er vokst som som enebarn av enebarn, og det vistes ofte.
Ting som å komme tidsnok til middag når man er på besøk hos familien min, i stedet for å sitte foran PCen og komme en halvtime for sent, ikke "gidde" å være sosial eller "holde klokelig kjeft" når man er inne på betente temaer.

Ellers ingenting.

Men nå er jeg singel, og har ingen å skjemmes for. [;)]

Back
Topp