Flau over mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Ikke som jeg kommer på nå nei[8D][:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Nei [:)]

Har hatt kjærester før jeg har vært flau over, men aldri mannen. Jeg ler gjerne med/av ham for han har veldig lik humor som meg, men da er han med på hvorfor...

ORIGINAL: Småtroll nr 2

Tror aldri jeg har vært direkte flau over han,men ler ofte AV han, for han gjør så mye rart og morsomt.. [:D]

I tillegg så syntes mannen min at det er veldig morro å gjøre meg flau[8|]

En gang gikk han inn i butikken på senteret mens jeg ventet utenfor kassen. Da han kom til kassen tok han ned en pakke Rfsu VIBRO KIT og ropte høyt; "Var det en sånn en du ville ha?? Skal vi like gjerne ta to??"

Holdt på å daue jeg, men mannen, kassadamen og de som stod i kø bare flirte[:o][:o]

Han har en tendens til å både si og gjøre de rette tingene, så kan ikke komme på at jeg har blitt flau over han, nei[:)] Enkelte småepisoder har det kanskje vært gjennom årene, men ikke noe jeg kan komme på.

Japp, det har jeg faktisk[:D]

Han har alltid hatt litt lav selvtillitt, var veeeeldig tynn når vi møttes f.eks.
Etter ett par år sammen hadde han lagt på seg 18 kg, og ble mer fornøyd med seg selv. Vi skulle reise til Praha og han måtte ta bilde til nytt bankkort og passet. Han ble såååå fornøyd med resultatet, så når vi reiste å måtte i passkontrollen så flørtet han med mannen i skranken[&:]

"Fint bilde ja? Høhø[;)]" sååå stolt da, og litt vel flørtete[:-]

ORIGINAL: Destiny85

Japp, det har jeg faktisk[:D]

Han har alltid hatt litt lav selvtillitt, var veeeeldig tynn når vi møttes f.eks.
Etter ett par år sammen hadde han lagt på seg 18 kg, og ble mer fornøyd med seg selv. Vi skulle reise til Praha og han måtte ta bilde til nytt bankkort og passet. Han ble såååå fornøyd med resultatet, så når vi reiste å måtte i passkontrollen så flørtet han med mannen i skranken[&:]

"Fint bilde ja? Høhø[;)]" sååå stolt da, og litt vel flørtete[:-]

haha

Når han leker tilbakestående på kjøpesenteret DA er jeg flau men aldri ellers :)

Mest i fyllå!
Spesielt når det kommer til når Billie Jean med Michael Jackson sangen kommer på fest!

Då er han raskt oppe av stolen etter litt for mye innabords å begynne med michael J movsene og begynner å strippe i tillegg [X(][X(]

En gang så filmet jeg det når vi var på fest og den filmen dukker stadig opp på tv-en når me har fest [8D]
Han blir knall flau over seg selv Hver gang mens alle me andre får oss en Stor latter [:D]

Flau vil eg ikkje sei at eg er..
Synst berre det er veldig morsomt å sjå kor vimsette han er til tider :D
Noke eg er sjølv og altså...

Jeg var litt flau en gang han sang altofr høyt på en sånn allsang i et bryllup. Jeg så at alle de andre så på han og så på hverandre etterpå. Men han merket ikke noenting, han var helt inne i sangen....

Det var litt flaut, men jeg sa ikke noe etterpå. Han har sikkert hatt grunn til å være flau over meg ganske mange flere ganger enn jeg har hatt grunn til å være flau over han. Jeg synes i hvert fall selv at jeg sier dumme ting litt for ofte....

Jeg har ikke vært flau over noen av de jeg har vært sammen med... MEN jeg har vært flau over en jeg data for noen år siden... møtte han over internett og vi skulle på kino og han hadde DEN jævalige klesstilen... ALt for kort bukse og så hadde han noen harry strømper og matchende genser og seff sandaler.. For å si det sånnt... Jeg ¨fikk vondt i hodet¨og måtte hjem etter filmen...

nei... han kan være litt kødden og erte folk, men det bryr meg ikke så veldig.. han er jo så god ellers da.. hehe.. men det er ikke alltid det passer inn.. men han har gode sosiale antenner så han ser det gjerne sjøl.. 

Blir flau av han i fylla
ååh han blir så atal og teit noen ganger... [&o]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: *Mamma87*

Har blitt flau opptil flere ganger på/av hans vegner/oppførsel!..[:D]
Han er en veldig sosial person og elsker oppmerksomhet! Somregel plopper han ut ting på feil plass til feil tid..[8D]uff...[;)]

Høres kjent ut![:-] Gjerne plopper han ut med tingene litt høyt også, sånn at alle kan få det med seg...
Vi (han) har vært gjennom en "oppdrgelseprosess" på enkelte områder[8D]

Signerer alt over..hehe
Men ellers er han perfekt[:D][8D][:D]

Mannen min kan være en hissigpropp som ikke vet å holde kjeft alltid - om han blir irritert for noe f.eks noen som sniker i køen på butikken så sier han noe spydig om et HØYT så alle kan høre... I tillegg elsker han å prute, og pruter på det utroligste.. Og så er han en sånn type som liker å være litt "bajas" og overhodet ikke er redd for å flaue seg ut... Underholdende på fest for å si det sånn.. Men, jeg blir likevel flau iblant jeg.. (og om han oppdager det blir han jo bare enda verre og skal virkelig gjøre meg flau!!)

Men, jeg elsker ham og elsker jo egentlig at han er så lite selvhøytidelig.. Han har et hjerte av gull og er (i mine øyne) verdens fineste!!!

ORIGINAL: zarafina

ja, innimellom, han er sååå treg til å fortelle historier at alle som hører på detter av lasset! men det får ikke han med seg[&:][8D][:D][:D]
Finest i verden fordet da[:D]

hahaha ja samme her!!!!!!! aaav og til går det vannvittig tregt å jeg holder på å dævve haha! men han er jo så søt at det blir jo bare komisk [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Hehe, sambo er en artig fyr[:D]
Har vært et par ganger hvor jeg har blitt litt flau, men det er bare fordi
jeg er forsiktig av meg, mens han er det stikk motsatte.. Som regel ler vi bare av det[8D]

Han liker å synge høyt, danse[X(][X(], diskutere andre ihjel..
Jo, og han er flink til å misforstå, så han svarer ofte på heeeelt andre ting[:D]
DET er morsomt det, spesielt hvis han ikke forstår det selv.

Er ikke lenge siden jeg ble flau sist, vi satt på café med vår 4 måneder gamle baby, og
hun promper.. MYE. Og høyt! Hun slapp en ordentlig en, og han bryter ut, helt sjokkert;
''Anette da[:-]'' før han flirer rått.. ALLE trodde det var MEG som feis....[X(]

Men alt i alt er han en herlig fyr[:)]

Det kan min og sagt!

Back
Topp