Flau over mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Nja, blir litt flau når vi er sent ute til ting fordi han skal gjøre masse svada før vi drar[8D]
Eller hvis han gjør noe frekt i trafikken[:o] Det hater jeg!
Aldri flau over noe som har med utseende eller klestilen hans[:)]

Jah, titt og ofte :) Det er en av de tingene som gjør at vi har overlevd i 6 år, han utfordrer meg litt, presser grensene mine for hva som er flaut sosialt sett. Jeg er litt sånn at jeg lett syns at folk blir teite og kleine, og når man da har en mann som er kongen på akkurat den haugen, da sier det seg selv at man blir flau innimellom[8D]

å ja...*flau*

han eeeelsker å drite meg ut når vi er ute[>:] han kan lage lyder i butikk, eller si ting...eller om jeg eks står i kassa og skal betale så kan han sende bort lillegutt for å spørre meg om ting....daaa blir jeg så flau..

Glemmer ALDRI...vi jeg stod i kø og guttene stod på utsiden og venter...lillegutt var vel rundt 3 - 3,5år...så løper han mot meg..."mamma...har du mensen" jeg blei så flau...lata som ingen ting og sendte et stygt blikk til sambo[>:][8D] som fikk høre det når jeg kom ut...

sånne ting kan han fint finne på...+ at han kan lage rare lyder når vi går i butikken og sånn...

Hehe, litt flau blir jeg avogtil. Gubben har en tendens til å bli ganske hyper når vi for en gangs skyld er alene, og det kan være alt fra å leke ape på butikken (Ja, en arm i armhulen og en på hodet, mens han lager apelyder og løper som en tulling) og å snakke høylytt om temaer man kanskje egentlig burde snakke om hjemme når vi er på restaurant.

Men, alt i alt er han en herlig fyr, selv om jeg må true med at han blir nødt til å gå å sette seg i bilen til jeg er ferdig å handle, hvis han ikke oppfører seg [8D]

senest i går.. han har en helt vanvittig grusom/harry klesstil når han skal på konsert.. heeeeeeeeeeeeeeeeelt jævlig. og han ordnet seg meget tidlig i går. og jeg visste ikke dette og tok med ei venninne jeg ikke har sett på 4-5 år hjem....  guuuuuuuuuuud, jeg ville dø

Han har sine blonde moments, men jeg blir ikke flau, jeg bare fniser av det.

Det han kan gjøre som gjør meg virkelig flau, er når han feks kjøper blomster til meg og gir meg det på jobb, eller kjøper frokost til meg og kommer bort og gir meg det, eller masserer skuldrene mine når andre ser på på jobben...

Kan bli veldig flau noen ganger. Spesielt om vi har besøk av mine venner eller mest hans venner kansje. Han snakker om sex HELE tiden, om hva vi gjør osv. Kan bli flau da ja, når han bretter ut litt private ting.
Så går han veldig ofte i arbeidsklærne, både på fest og hverdag. Ser ut som en boms noen ganger. Blir vel ikke direkte flau av det, men kansje litt irritert. Han er jo skitten :p

Nja, jo, kanskje? Det har jo hendt at jeg har blitt litt flau, ikke skikkelig flau.

Kler han seg eller gjør han noe jeg ikke liker, så sier jeg det til han[:D]

Bare når han er snydings [8D]

Kan bli litt flau over han, når han er full ja .. Men han er jo sjarmerende også da, så tenker ikke så mye på det [:D]

Nei, aldri.

Nei,har ikke blitt flau av han enda....=)

nja...men jeg bare ler[:D]

Aldri! Er over ørene stolt av han! Han får bare skryt av meg - finnes jo ingen bedre [:)]
Er ikke stolt når han oppfører seg teit i fylla, men blir ikke flau. Er hundre ganger flauere i fylla saelv [8D]

ORIGINAL: *Mamma87*

Har blitt flau opptil flere ganger på/av hans vegner/oppførsel!..[:D]
Han er en veldig sosial person og elsker oppmerksomhet! Somregel plopper han ut ting på feil plass til feil tid..[8D]uff...[;)]

Høres kjent ut![:-] Gjerne plopper han ut med tingene litt høyt også, sånn at alle kan få det med seg...
Vi (han) har vært gjennom en "oppdrgelseprosess" på enkelte områder[8D]

Tror aldri jeg har vært direkte flau over han,men ler ofte AV han, for han gjør så mye rart og morsomt.. [:D]

Ja jeg blir flau når han forteller historier, bruker litt for lang tid, og så skjer det noe med øynene når han forteller[&:] Anyway, jeg har sagt det til han[8D]

Back
Topp