Flau over mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
ja, innimellom, han er sååå treg til å fortelle historier at alle som hører på detter av lasset! men det får ikke han med seg[&:][8D][:D][:D]
Finest i verden fordet da[:D]

ORIGINAL: zarafina

ja, innimellom, han er sååå treg til å fortelle historier at alle som hører på detter av lasset! men det får ikke han med seg[&:][8D][:D][:D]
Finest i verden fordet da[:D]

haha! den likte jeg[8D]

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Rebecca85

Nei [:)]

aaaaaaldri vært flau over noe han har sagt eller gjort?[8D] Jeg hadde en ekskjæreste (modell) , som viste seg å ha en veeeldig merkelig klessmak. Ble flau til tider ja.. ekstrem mote.. Haha.. Men han var kjekk da[:D]

Nei ikke som jeg kommer på [:-] han har hatt samme klesstil i alle år og de få gangene han pynter seg er jeg super fornøyd[:D]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Oooh gaad, jeg vet jeg hadde klikket mentalt hvis en evt. kjæreste satt på et forum og la ut om ting jeg gjorde som gjorde han flau.. 

det hadde overhode ikke gjort noe for meg, SÅ LENGE HAN OG JEG VAR ANONYME[:D]

Næh.. Jeg syns han er en fining omtrent alltid. Snill, morsom og sosialt oppegående, men meningen hans om homofiles rett til å adoptere/få barn er jeg flau over. Det vet han veldig godt, og det er det eneste temaet vi har lagt ned veto mot å diskutere i hverandres nærvær.

Enkelte meininger han har, særlig politisk, som jeg gremmes over at andre får vite. Andre = mine venner og familie.
Ellers skal det en del til for å gjøre meg flau [:)]

flau ja!!! min samboer har en merkeverdig måte å først prate, så tenke, måte å være på[8D] han kan si ting som:

- "jeg fikk kjørt han helt i bunn", da min søster i familiemiddagen spørr om det er noen kjerringråd å følge for å velge kjønn[8|] det ble heller stille kan du si...
- "ikke vær så luremus a" til svigermoren sin da hun sa det var cola i skapet (til min far) men så kikka hu feil, så det var ikke noe alikevel..
-"jeg lar lastebilen stå å gå hele tida jeg" i en diskusjon med svigermor som er veeeeldig imot å la kjøretøy stå å gå(miljøbevist menneske)
litt slike ting, så er ikke alltid det er like hyggelig å ha sambo med seg til mamma å andre.. men men, som regel kan man le av det[;)]

Nå er vi ikke sammen lengre, men ble flau over han når han så ut som en skjeggape og bare nektet å barbere seg. Og når han blir full blir han ufattelig ekkel. Så vi drikker/drakk aldri ilag..

Nei, det har aldri hendt... 

Ja, når han er full. Han drikker somregel som en 14åring [X(] Hvis jeg er med fra begynnelsen av klarer jeg å holde han i tøylene til klokken passerer 12, men etter det så sovner han eller blir 14 igjen [:o][8D]

Dette vet han godt om selv [;)] Og for meg gjør det ingenting så lenge jeg slipper å se det.

Joda, har skjedd det !
Han kan være veldig "hard" ved første møte.
Han er ikke spesielt sosial eller glad i julebord å slikt, så vil helst gå tidlig hjem å slikt.
Men er jo sånn han her da og jeg har selv valgt å gifte meg med han [:D] Så blir ofte flau av han og han vet det godt [8D]

Uff, ja..

Synes det kjipeste er når han "løfter" på ballene i offentlighet og spesielt foran venner/familie og han merker ikke at han gjør det engang! [:'(]

Ble litt flau noen ganger når vi nylig reiste på ferie. Det var mange fly vi måtte ta og det endte med noe krøll ett sted og han skulle da forklare noen sas damer i skranken og begynte med å si at det var noe "kødd" med flygningen vår [:-]

Ja, for det er jo ett bra ord å bruke når man skal fortelle noe sakling til slike folk [8|]

Vi skulle igjennom enda en sikkerhetssjekk og han ser en tom skranke ved sjekken og løper bort og spør om vi ikke kan få sjekke inn der [8|]

Damen bare så rart på oss og jeg ville bare forsvinne! [:'(]

Hehe, sambo er en artig fyr[:D]
Har vært et par ganger hvor jeg har blitt litt flau, men det er bare fordi
jeg er forsiktig av meg, mens han er det stikk motsatte.. Som regel ler vi bare av det[8D]

Han liker å synge høyt, danse[X(][X(], diskutere andre ihjel..
Jo, og han er flink til å misforstå, så han svarer ofte på heeeelt andre ting[:D]
DET er morsomt det, spesielt hvis han ikke forstår det selv.

Er ikke lenge siden jeg ble flau sist, vi satt på café med vår 4 måneder gamle baby, og
hun promper.. MYE. Og høyt! Hun slapp en ordentlig en, og han bryter ut, helt sjokkert;
''Anette da[:-]'' før han flirer rått.. ALLE trodde det var MEG som feis....[X(]

Men alt i alt er han en herlig fyr[:)]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Hehe, sambo er en artig fyr[:D]
Har vært et par ganger hvor jeg har blitt litt flau, men det er bare fordi
jeg er forsiktig av meg, mens han er det stikk motsatte.. Som regel ler vi bare av det[8D]

Han liker å synge høyt, danse[X(][X(], diskutere andre ihjel..
Jo, og han er flink til å misforstå, så han svarer ofte på heeeelt andre ting[:D]
DET er morsomt det, spesielt hvis han ikke forstår det selv.

Er ikke lenge siden jeg ble flau sist, vi satt på café med vår 4 måneder gamle baby, og
hun promper.. MYE. Og høyt! Hun slapp en ordentlig en, og han bryter ut, helt sjokkert;
''Anette da[:-]'' før han flirer rått.. ALLE trodde det var MEG som feis....[X(]

Men alt i alt er han en herlig fyr[:)]

Nei, flau blir jeg ikke.

Men irritert kan jeg bli. Men det er en annen sak og annen tråd[:)]

Jeg har tatt meg selv i å bli flau på andres vegne da. Type kjæresten til ei venninne og sånn. Og en inngifta onkel....

nei! jeg kunne aldri vært sammen med en jeg er flau over!!!!
jeg er superstolt av sambo[:)]

selvfølgelig kan han dumme seg ut han og, som alle andre, men jeg blir ikke flau!!

Back
Topp