Fitbit charge HR

Da har jeg fått satt meg litt inn i fitbit-verdenen :p
Spennende saker!

Ok, var det kanskje bare de tidlige modellene som ikke klarte registrere det tro?
Det kan kanskje være, uten at jeg tør å si noe sikkert. Alt jeg vet er at min får det med seg hvertfall :)

Noen som har den?
Har lyst å ønske meg den av gubben til jul, men han mener at den er unødvendig og at jeg sikkert ikke har bruk for den :p jeg trenger gode argumenter for :p
Argument nr 1; Dete r Jul og jeg kan ønske meg hva jeg ønsker meg?;)

Har hatt denne i en uke og er meget førnøyd. Den er liten og lett og man merker ikke at man har den på. Det som er fint med denne er at den også viser klokken. Bare vri hånden mot deg så viser den tiden. Den måler søvn og skritt og hjerterytme veldig bra. Batteri ser også ut til å holde veldig lenge. Sync på tlf går litt tregt noen ganger men det er ikke plagsomt tregt. Alt i alt en meget kjekk trenings/livstil kamerat som er enkel i bruk og som ikke koster mer enn det trenger

Argument nr 1; Dete r Jul og jeg kan ønske meg hva jeg ønsker meg?;)

Oh yes!
Nå har jeg allerede fått den da :D
Men kjenner det var gøy å ikke bare ønske seg sånne fornuftige gaver.. Er ikke så flink til å ønske meg ting jeg faktisk bare vil ha fordi jeg vil ha :p

Oh yes!
Nå har jeg allerede fått den da :D
Men kjenner det var gøy å ikke bare ønske seg sånne fornuftige gaver.. Er ikke så flink til å ønske meg ting jeg faktisk bare vil ha fordi jeg vil ha :p
hahaha

Pappa kom og lurte på om jeg ønsket meg noen personlig ikke forunftige gaver, siden han regnet med at alle kommer til å å kjøpe til poden i jul;P digger Pappa;P

hahaha

Pappa kom og lurte på om jeg ønsket meg noen personlig ikke forunftige gaver, siden han regnet med at alle kommer til å å kjøpe til poden i jul;P digger Pappa;P

Sånt liker vi ;)
Blir nok mini som får mest til jul her og i år, ja..

Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?

Min hr teller skritt når jeg trilla vogna, men ikke når jeg trilla handlevogna i går :o

Back
Topp