Fitbit charge HR

Så bra :)
Jeg trener jo ikke akkurat mye, er fremdeles mest trilletur det går i.. Men har jo veldig lyst å begynne skikkelig igjen..Kanskje denne kunne fått meg lettere igang?
Pluss at jeg har egentlig hatt lyst på en sånn leeeenge, har bare ikke fått meg til å kjøpe en :p

Hadde absolutt kjøpt. Er jo motivasjon i seg selv når du får "resultatene" av trening osv på mobilen...

Jeg kjøpte meg nå på black friday. Har ønsket meg lenge! Har brukt endomondo og my fitness pal appene, har nå koblet fitbiten til de, og får bedre kontroll på kaloriinntak og bruk. Syns pulsmåleren er grei, selv om den kanskje ikke er verdens beste, så funker den for meg mtp på spinning og for å se hvordan pulsen er i forhold til gul/rød sone.

Mannen har hatt sin siden sensommeren tror jeg.

D er også helt supert å få se hvordan natten har vært.

Jeg gikk FitBit-Banans på Black Friday... Mannen ønska seg.. pappa ønsket seg noe sånt... søstern ønsket seg noe sånt.. og jeg syntes den så morsom ut selv også... så jeg grabba med meg 4 stk... gleder meg til å ta den i bruk.. syntes den virker veldig bra :) Jeg syntes selv det er veldig motiverende å tracke aktivitetene mine.. så jeg tror den blir veldig bra :)

Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?
Den teller skritt fordet om du triller :) min gjør hvertfall det, jeg har fitbit surge.

Forresten, vet du om det er en lur måte å få den til å telle skritt når du triller vogna? Og altså holder armen på styret?

Hmm..nei det har jeg ikke tenkt på :p
Men har skritteller på mobilen og, så om jeg har den i lomma, så kan jeg ihvertfall dobbelsjekke i starten om de teller likt :)

Back
Topp